Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11588
Назва: Особливості розвитку моральної свідомості молодшого школяра в спадщині в. Сухомлинського
Інші назви: The features of moral consciousness development of the juniour school pupil in v. Sukhomlinsky’s heritage
Автори: Паламарчук, Олеся Олександрівна
Ключові слова: мораль, духовність, молодші школярі, загальнолюдські моральні цінності, учитель
Дата публікації: 2015
Видавництво: Видавництво УжНУ «Говерла»
Бібліографічний опис: Паламарчук, О. О. Особливості розвитку моральної свідомості молодшого школяра в спадщині В. Сухомлинського [Текст] / О. О. Паламарчук // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Педагогіка. Соціальна робота / голов. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Видавництво УжНУ «Говерла», 2015. – Вип. 36. – С. 130–132. – Бібліогр. : с. 132 (10 назв).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): Проаналізувавши у статті дослідження педагогічної спадщини В.Сухомлинського констатовано, що педагог запропонував програму морального виховання школярів, ґрунтовану на моральних сентенціях. З’ясовано, що головною проблемою, над якою потрібно працювати в теоретичному і практичному напрямах, є виховання моральних цінностей засобами слова. Унаслідок дослідження педагогічної спадщини В. Сухомлинського констатовано, що педагог запропонував програму морального виховання школярів, ґрунтовану на моральних сентенціях. Ключові слова: мораль, духовність, молодші школярі, загальнолюдські моральні цінності, учитель.
Having analysed the research of pedagogical heritage of Vasiliy Sukhomlinsky in the article we have noted that the teacher has offered the programme of moral education of school students based on moral maxims. The possibilities of use of progressive pedagogical ideas and experience of the teacher innovator Vasiliy Sukhomlinsky have been defi ned. On the basis of the analysis of pedagogical heritage of the teacher it has been noted that throughout all pedagogical activity Vasiliy Sukhomlinsky had paid exclusive attention to all-round development of the personality in different types of activity, to continuous and systematic formation of universal moral values at pupils of elementary school. At the same time the excessive hobby for moral ideals and values in education without social coordinates can turn into boring and fruitless moralising. Owing to formation of an inner world of the younger school student out of social realities, he/she has a feeling of loneliness, unwillingness to communicate, emotional isolation and imagined friends appear. Vasiliy Sukhomlinsky's heritage is especially close to our contemporary by the connection with deep national traditions, with destiny of the people whom he devoted all his spiritual appeals, thoughts and creative searches. Key words: morality, spirituality, younger school students, universal moral values, teacher.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11588
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 36 - 2015



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.