Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11597
Название: Зміст і функції текстів для читання у навчальних посібниках елективних курсів з іноземних мов: лінгвокультурологічний контекст
Другие названия: The content and functions of the texts for reading of the elective courses in foreign languages: linguaculturological context
Авторы: Редько, Валерій Григорович
Басай, Олег Вікторович
Ключевые слова: зміст, функції текстів для читання, елективні курси, іноземні мови
Дата публикации: 2015
Издательство: Видавництво УжНУ «Говерла»
Библиографическое описание: Редько, В. Г. Зміст і функції текстів для читання у навчальних посібниках елективних курсів з іноземних мов: лінговокультурологічний контекст [Текст] / В. Г. Редько, О. В. Басай // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Педагогіка. Соціальна робота / голов. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Видавництво УжНУ «Говерла», 2015. – Вип. 36. – С. 154–159. – Бібліогр. : с. 158 (17 назв).
Серия/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Краткий осмотр (реферат): У статті автори розглядають методологічні засади визначення змісту і функцій текстів для читання у навчальних посібниках елективних курсів з іноземних мов для учнів старшої школи. Свої погляди вони ґрунтують на домінувальних у сучасній шкільній іншомовній освіті компетентнісному, комунікативно-діяльнісному, особистісно орієнтованому і культурологічному підходах. Обгрунтовуються принципи добору і функції текстів у навчальному процесі. Ключові слова: зміст, функції текстів для читання, елективні курси, іноземні мови
In the article, the authors observe the methodological fundamentals for define the content and functions of the texts for reading in the elective courses in foreign languages for the high schoolchildren. The basis for their views are the competence-based, the communicative activity, the personality-oriented and the cultorological approaches that are dominating in the modern school education in foreign languages. The features and content to determine the function of the texts in textbooks of elective courses in foreign languages have been considered. The principles of selection and criteria of evaluation of semantic and functional quality have been described according to competence, communicative and active, learner-centered and cultural approaches to learning that dominate the modern school foreign language education. The authors have characterised the content and functions of the text of text-books on elective courses in foreign languages for high school pupils. Key words: elective courses, foreign languages, content, functions, texts for reading
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11597
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 36 - 2015



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.