Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11618
Назва: Зарубіжний досвід підготовки арт-терапевтів
Інші назви: Foreign experience of training the art-therapists
Автори: Сорока, Ольга Вікторівна
Ключові слова: арт-терапевт, арт-терапія, арт- терапевтичні технології, зарубіжний досвід, підготовка
Дата публікації: 2015
Видавництво: Видавництво УжНУ «Говерла»
Бібліографічний опис: Сорока, О. В. Зарубіжний досвід підготовки арт-терапевтів [Текст] / О. В. Сорока // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Педагогіка. Соціальна робота / голов. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Видавництво УжНУ «Говерла», 2015. – Вип. 36. – С. 167–170. – Бібліогр. : с. 169–170 (13 назв).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена вивченню зарубіжного досвіду підготовки арт-терапевтів. Зроблено історичний аналіз спадщини педагогів-гуманістів, оскільки арт-терапія – це гуманний засіб взаємодії з молодшими школярами у навчально-виховному процесі початкової школи. Встановлено, що в європейських країнах сфери використання арт-терапії постійно розширюються, арт-терапевти працюють у державних і приватних установах. Охарак- теризовано особливості підготовки арт-терапевтів у Великобританії, Швейцарії, США. Визначено, що на сьогоднішній день у багатьох зарубіжних країнах склалася стійка система арт-терапевтичної освіти як самостійної педагогічної спеціальності. Ключові слова: арт-терапевт, арт-терапія, арт- терапевтичні технології, зарубіжний досвід, підготовка.
The article is devoted to learning of foreign experience of training the art-therapists. The historical analysis of heritage of humanist-pedagogues has been conducted, so far as the art-therapy is a humane tool of cooperation with pupils during the educational process in a primary school. It has been defi ned that spheres of using the art-therapy in European countries are constantly developed. Art-therapists work in public and private institutions, among them colleges, schools, orphanages, socialcorrectional services, institutions of a closed type, homes for the disabled, geriatric homes, art studios, hospitals, clinics, medical centers. The peculiarities of training the art-therapy in Great Britain, Switzerland, the USA have been charcterised. It has been determined that nowadays a stable system of art therapeutical education as an independent teaching profession has been formed in many European countries. Implementation of art-therapy in higher educational institutions establishes conditions for consistent combination of processes of individualization, socialization and professionalization of students. Key words: art-therapist, art-therapy, art-therapeutical technologies, foreign experience, training. 8
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11618
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 36 - 2015

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Зарубіжний досвід підготовки арт-терапевтів.pdf206.28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.