Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11619
Назва: Педагогічні умови реалізації системи формування педагогічної майстерності майбутніх учителів початкових класів
Інші назви: Pedagogical conditions of realization of the system of formation of pedagogical mastery of the future primary school teachers
Автори: Теличко, Наталія Вікторівна
Ключові слова: система, системний підхід, системний аналіз, педагогічні умови
Дата публікації: 2015
Видавництво: Видавництво УжНУ «Говерла»
Бібліографічний опис: Теличко, Н. В. Педагогічні умови реалізації системи формування педагогічної майстерності майбутніх учителів початкових класів [Текст] / Н. В. Теличко // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Педагогіка. Соціальна робота / голов. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Видавництво УжНУ «Говерла», 2015. – Вип. 36. – С. 170–172. – Бібліогр. : с. 172 (7 назв).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): У статті обґрунтовано сутність системного підходу. Визначено основні ознаки системи. Конкретизовано проблеми різного ієрархічного рівня, що виступають об’єктом системного аналізу формування педагогічної майстерності майбутніх учителів початкової школи. Акцентовано увагу на характеристиці однієї із ознак системи, що визначає особливість реалізації системного підходу – розчленованість на компоненти. Ключові слова: система, системний підхід, системний аналіз, педагогічні умови.
Implementation of systems forming pedagogical skills of primary school teachers requires special organization of educational process in higher education system. The formation of a defi nitive system of future teachers’ profi ciency training directing the students on mastering the basis of pedagogic mastery during the process of studying at higher school envisages the substantive examination of the specify of a defi nite problem and determination of the concept of academic research. The paper presents the material to establish the essence of pedagogical conditions determined by researchers to optimize the preparation of future teachers. Pedagogical conditions specifi ed implementation of the system of formation of pedagogical skill of the future primary school teachers. The essence of the systems approach has been grounded in the article. The main features of the system have been defi ned. The problems of different hierarchical levels, which are the object of systematic analysis of pedagogical skills of primary school teachers, have been concretized. Attention has been focused on the characterization of one of the characteristics of the system, which defi nes feature of a systematic approach – dissection into components. Key words: system, systematic approach, systematic analysis, pedagogical conditions.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11619
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 36 - 2015



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.