Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11623
Назва: Моделювання уроку елективного курсу з англійської мови "Завітайте до України" для учнів старшої школи
Інші назви: Lesson design for elective course in English “Welcome to Ukraine» for high-school students
Автори: Алєксєєнко, Ірина Вікторівна
Ключові слова: моделювання уроку, структурно-композиційна модель уроку, базові елементи змісту уроку
Дата публікації: 2015
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Алєксєєнко, І. В. Моделювання уроку елективного курсу з англійської мови "Завітайте до України" для учнів старшої школи [Текст] / І. В. Алєксєєнко // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Видавництво УжНУ «Говерла», 2015. – Вип. 35. – С. 11–14. – Бібліогр.: с. 14 (3 назви).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються питання моделювання уроку елективного курсу з англійської мови «Звітайте до України» для учнів старшої школи. Визначаються основні етапи моделювання та охарактеризовуються їх основні компоненти у контексті реалізації компетентнісного підходу до навчання іноземної мови в старшій школі. Презентується структурно-композиційна модель уроку, яка містить шість базових елементів конструювання змісту уроку. Ключові слова: моделювання уроку, структурно-композиційна модель уроку, базові елементи змісту уроку.
The article deals with the problem of lesson design (modelling) for the elective course in English “Welcome to Ukraine» for high-school students. The main stages of lesson design (modelling) are pointed and their main components have been highlighted in the context of competence approach implementation for foreign language education in high school. Structural and compositional lesson model which has six basic elements of foreign lesson content design (modelling): organisation, problematic, content, technological, reflaction and analitic are represented and given accoarding to their role place in educational prosses. Ways of model introduction and its usage in high school practice have been given. It consists of three consecutive elements: 1) identification of the basic components of the model; 2) identification of members of educational prosses – their organization and interaction; 3) the structural and compositional model creation, which includes six basic components that determine the activity of the teacher, together with students. Each stage of lesson design has been illustrated with examples. The represented model of a lesson design for elective course in a foreign language is not universal. Key words: foreign lesson design, structural and compositional model of the lesson, the basic elements of lesson content.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11623
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 35 - 2015



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.