Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11657
Название: Взаємозв’язок дослідницько-орієнтованого навчання і викладання у вищій школі Великої Британії
Другие названия: Interrelation between research-oriented education and instructing in higher educational establishments in Great Britain
Авторы: Третько, Віталій Віталійович
Ключевые слова: науково-дослідницька діяльність, дослідницько-орієнтоване навчання, викладання, наукові програми
Дата публикации: 2015
Издательство: Видавництво УжНУ «Говерла»
Библиографическое описание: Третько, В. В. Взаємозв’язок дослідницько-орієнтованого навчання і викладання у вищій школі Великої Британії [Текст] / В. В. Третько // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Педагогіка. Соціальна робота / голов. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Видавництво УжНУ «Говерла», 2015. – Вип. 36. – С. 179–183. – Бібліогр. : с. 182 (7 назв).
Серия/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Краткий осмотр (реферат): У статті розглядаються проблеми дослідницько-орієнтованого навчання і викладання в вищій школі Великої Британії. Особливу увагу приділено алгоритму реалізації дослідницько-орієнтованого навчання. процесу формування дослідницьких навичок, когнітивній моделі виконання науково-дослідницьких завдань. Обґрунтовано чинники мотивації до науково-дослідницької діяльності в британському досвіді. Висвітлено роль та цілі наукових програм «GRAD» та «Vitae» у сприянні науковому розвитку майбутніх магістрів та докторів наук. Ключові слова: науково-дослідницька діяльність, дослідницько-орієнтоване навчання, викладання, наукові програми.
The article deals with the issue of a new masters training scientifi c-research model that is based on research methods of education in higher educational establishments in Great Britain. Special attention has been paid to interrelation between research-oriented education and instructing, the algorithm of research-oriented education realization, the process of research skills formation, cognitive model of scientifi c-research tasks accomplishment.The author has pointed out that research-oriented education belongs to the highest level of education at which a masters degree student turns from the regular knowledge consumer into immediate participant in the process of new knowledge formation.Factors, motivating scientifi c-research activity in British education have been proved. The author has covered the role and aims of “GRAD” and “Vitae” scientifi c programs in facilitating scientifi c and professional development of future masters and Doctors of Sciences, the possibility for free access to resources. Key words: scientifi c-research activity, research-oriented education, instructing, scientifi c programmes.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11657
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 36 - 2015



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.