Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11660
Назва: Проблема наступності у вихованні моральних цінностей дошкільників і молодших школярів
Інші назви: The problem of moral values upbringing of preschool and schoolchildren
Автори: Федорова, Марія Анатоліївна
Ключові слова: наступність, принцип наступності у вихованні, рівні наступності, аспекти наступності
Дата публікації: 2015
Видавництво: Видавництво УжНУ «Говерла»
Бібліографічний опис: Федорова, М. А. Проблема наступності у вихованні моральних цінностей дошкільників і молодших школярів [Текст] / М. А. Федорова // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Педагогіка. Соціальна робота / голов. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Видавництво УжНУ «Говерла», 2015. – Вип. 36. – С. 189–191. – Бібліогр. : с. 191 (10 назв).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто розуміння сутності і змісту поняття "наступність" у філософії, психології, педагогіці. Проаналізовано складові та рівні наступності, які виділяються у науковій літературі. Виділено причини, що ускладнюють реалізацію принципу наступності між дошкільною та початковою шкільною освітою. Автором запропоновано власний підхід до виділення рівнів та їх змістового наповнення при розв'язанні проблеми наступності. Ключові слова: наступність, принцип наступності у вихованні, рівні наступності, аспекти наступності.
The article highlights the nature and the content of the word "continuity" in philosophy, psychology and pedagogics.The problem of continuity in phylosophy is considered to be in the context in the context o the relationship between phases and stages of development and expresses in terms of the preservation of certain characteristics of the process. Continuity in pedagogigs is seen as a characteristic of an individual where the periods of its formation are successive. Continuity is an important education principle in pedagogics. It ensures the intergrity of a pedagogical process and is a condition for the implementation of other principles. Components and levels of the principle of continuity, which are allocated in the scientifi c literature are analyzed. The reasons that impede the implementation of the principle of continuity between pre-school and primary school education are highlighted. The author suggests his own approach to choosing levels and their substantive content in the determination of problems of continuity. Personal level is intended to direct the educational process on the formation of moral values of a child and children's group as a whole. Pedagogical level requires the coordination of all components of educational process. Management level is responsible for all the subsystems of the institution. Key words: continuity, the principle of continuity in education, levels of continuity, continuity aspects.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11660
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 36 - 2015



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.