Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11721
Название: Дослідницька спрямованість педагогічної діяльності як важливий чинник професіоналізму сучасного вчителя
Другие названия: Research character of pedagogical activity as an important factor of modern teacher professionalism
Авторы: Попович, Ірина Євгенівна
Ключевые слова: професійна підготовка, вчитель-дослідник, дослідницькі вміння
Дата публикации: 2015
Издательство: Видавництво УжНУ "Говерла"
Библиографическое описание: Попович, І. Є. Дослідницька спрямованість педагогічної діяльності як важливий чинник професіоналізму сучасного вчителя [Текст] / І. Є. Попович // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Видавництво УжНУ «Говерла», 2015. – Вип. 35. – С. 157–159. – Бібліогр.: с. 159 (4 назви).
Серия/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Краткий осмотр (реферат): Стаття присвячена проблемі професійної підготовки сучасного вчителя. Підкреслюється актуальність підготовки вчителя-дослідника, здатного творчо підходити до педагогічної діяльності. Основні наукові підходи українських і зарубіжних вчених до розуміння таких понять, як "наукової діяльності", "наукової кваліфікації", "учитель-дослідник» були проаналізовані в статті. Різні визначення цих понять були запропоновані. Ключові слова: професійна підготовка, вчитель-дослідник, дослідницькі вміння.
This article deals with the questions of teachers professional training in the countries of West Europe and Ukraine. The main tendencies of the development of the Ukrainian modern pedagogic educational system have been considered. Very important accent has been made on the necessity of training of teacher-researcher as an important demand of modern Ukrainian society. The main scientific approaches of Ukrainian and foreign scientists to the understanding of such terms as “scientific activity”, “scientific skills”, “teacher-researcher” have been analyzed in the article and different definitions of these terms have been proposed. Special attention has been paid to the content of theoretical and practical scientific skills. It has been underlined that scientific skills are cultivated in the process of professional training. Key words: professional training, teacher-researcher, scientific skills.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11721
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 35 - 2015



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.