Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11738
Назва: Здоров`язбережувальні технології у гуманітарній підготовці майбутніх лікарів
Інші назви: Health saving technologies in humanitarian education of future doctors.
Автори: Яцишина, Ольга Василівна
Ключові слова: здоров’язбережувальні технології, гуманітарна підготовка, дисципліни гуманітарного циклу, студенти-медики
Дата публікації: 2015
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Яцишина, О. В. Здоров`язбережувальні технології у гуманітарній підготовці майбутніх лікарів [Текст] / О. В. Яцишина // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Видавництво УжНУ «Говерла», 2015. – Вип. 35. – С. 197–199. – Бібліогр.: с. 198–199 (5 назв).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): У статті обґрунтовано необхідність упровадження технологій здоров’язбереження у процес гуманітарної підготовки студентів вищих медичних навчальних закладів. Проаналізовано сутність поняття «здоров’язбережувальні технології» та їх основні види. Визначено найважливіші проблеми, з якими стикаються студенти, вивчаючи гуманітарні дисципліни у медичному університеті та які впливають на стан їхнього фізичного та психічного здоров’я. Запропоновано деякі можливі шляхи впровадження здоров’язбережувальних технологій у навчально-виховний процес під час вивчення дисциплін гуманітарного циклу в умовах системи «єдиного дня». Ключові слова: здоров’язбережувальні технології, гуманітарна підготовка, дисципліни гуманітарного циклу, студенти-медики.
The need for implementation of health saving technologies into the process of humanitarian education of medical higher educational establisments’ students has been demonstrated in the article. This need is proved by deterioration of youth’s health over the last years. The essence of concept «health saving technologies» and their main types have been analyzed. The major problems students face, studying humanities at medical university and problems, which influence students’ physical and mental health have been defined. These are such problems as: system of «consistent day» that involves 6-hour working day with only one break and theoretical nature of humanities. Some possible ways of implementation of health saving technologies into education process upon studying humanities under the conditions of «consistent day» system are offered. The most effective ways to save health under the conditions of «consistent day» in medical university are: P.T. breaks, some exercises for body posture and eyes, breathing exercises etc. Regular exercising will provide students’ recognition of the need of these exercises not only in class, but also in independent education, as well as responsible attitude to their health. Key words: health saving technologies, liberal education, humanities, medical students.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11738
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 35 - 2015



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.