Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1188
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Берча, Оксана Михайлівна | - |
dc.contributor.author | Сочка, Катерина Андріївна | - |
dc.date.accessioned | 2015-02-18T12:07:59Z | - |
dc.date.available | 2015-02-18T12:07:59Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.citation | Берча, О. М. Сучасний стан та перспективи розвитку партнерства університетів та бізнесу (на матеріалах ДВНЗ "УжНУ") [Текст] / О. М. Берча, К. А. Сочка // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Економіка / ред. кол.: В.П.Мікловда, В.І.Ярема, В.О.Приходько, М.А.Лендєл та ін. – Ужгород : Видавництво УжНУ "Говерла", 2013. – Вип. 4 (41). – С. 113–119. – Бібліогр.: с. 119 (14 назв). | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1188 | - |
dc.description | The importance of knowledge exchange within the triangle "education - science - business", establishment and development of relations between universities and enterprises in historical perspective is studied in given scientific paper. The experience of selected countries (Lithuania, UK, USA) in such kind of cooperation is examined. Some survey results of UzhNU senior management conducted within the framework of Tempus Innolab project implementation concerning forms of knowledge exchange, benefits and risks of this process for University and knowledge recipients are presented, as well as interaction factors and main obstacle confronting effective knowledge exchange were defined. Key words: triangle «education-sciencebusiness », knowledge exchange, innovational development, innovation valleys, benefits and risks of knowledge exchange. | uk |
dc.description.abstract | У статті обґрунтовано важливість обміну знань у рамках трикутника «освіта – наука – бізнес», досліджено становлення та розвиток взаємовідносин між університетами та підприємствами у історичному аспекті, досвід вибраних країн (Литва, Великобританія, США) у організації такої співпраці. Представлено окремі результати опитування керівників вищої ланки УжНУ, виконаних в рамках виконання проекту Tempus «Іннолаб» щодо форм здійснення обміну знаннями, переваг та ризиків цього процесу для університету та одержувачів знань, також визначено чинники взаємодії та основні групи проблем, що перешкоджають ефективному процесу обміну знаннями. Ключові слова: трикутник «освіта – наука – бізнес», обмін знаннями, інноваційний розвиток, інноваційні долини, переваги та ризики обміну знаннями | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Видавництво УжНУ "Говерла" | uk |
dc.relation.ispartofseries | Економіка; | - |
dc.subject | трикутник «освіта – наука – бізнес» | uk |
dc.subject | обмін знаннями | uk |
dc.subject | інноваційний розвиток | uk |
dc.subject | інноваційні долини | uk |
dc.subject | переваги та ризики обміну знаннями | uk |
dc.title | Сучасний стан та перспективи розвитку партнерства університетів та бізнесу (на матеріалах ДВНЗ «УжНУ») | uk |
dc.title.alternative | Current state and future developments of cooperation between universities and business (based on SHEI “UzNU”) | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Appears in Collections: | Науковий вісник УжНУ Серія: Економіка. Випуск 4 (41) - 2013 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
СУЧАСНИЙ СТАН ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ПАРТНЕРСТВА УНІВЕРСИТЕТІВ ТА.pdf | 287.06 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.