Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1188
Название: Сучасний стан та перспективи розвитку партнерства університетів та бізнесу (на матеріалах ДВНЗ «УжНУ»)
Другие названия: Current state and future developments of cooperation between universities and business (based on SHEI “UzNU”)
Авторы: Берча, Оксана Михайлівна
Сочка, Катерина Андріївна
Ключевые слова: трикутник «освіта – наука – бізнес», обмін знаннями, інноваційний розвиток, інноваційні долини, переваги та ризики обміну знаннями
Дата публикации: 2013
Издательство: Видавництво УжНУ "Говерла"
Библиографическое описание: Берча, О. М. Сучасний стан та перспективи розвитку партнерства університетів та бізнесу (на матеріалах ДВНЗ "УжНУ") [Текст] / О. М. Берча, К. А. Сочка // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Економіка / ред. кол.: В.П.Мікловда, В.І.Ярема, В.О.Приходько, М.А.Лендєл та ін. – Ужгород : Видавництво УжНУ "Говерла", 2013. – Вип. 4 (41). – С. 113–119. – Бібліогр.: с. 119 (14 назв).
Серия/номер: Економіка;
Краткий осмотр (реферат): У статті обґрунтовано важливість обміну знань у рамках трикутника «освіта – наука – бізнес», досліджено становлення та розвиток взаємовідносин між університетами та підприємствами у історичному аспекті, досвід вибраних країн (Литва, Великобританія, США) у організації такої співпраці. Представлено окремі результати опитування керівників вищої ланки УжНУ, виконаних в рамках виконання проекту Tempus «Іннолаб» щодо форм здійснення обміну знаннями, переваг та ризиків цього процесу для університету та одержувачів знань, також визначено чинники взаємодії та основні групи проблем, що перешкоджають ефективному процесу обміну знаннями. Ключові слова: трикутник «освіта – наука – бізнес», обмін знаннями, інноваційний розвиток, інноваційні долини, переваги та ризики обміну знаннями
Описание: The importance of knowledge exchange within the triangle "education - science - business", establishment and development of relations between universities and enterprises in historical perspective is studied in given scientific paper. The experience of selected countries (Lithuania, UK, USA) in such kind of cooperation is examined. Some survey results of UzhNU senior management conducted within the framework of Tempus Innolab project implementation concerning forms of knowledge exchange, benefits and risks of this process for University and knowledge recipients are presented, as well as interaction factors and main obstacle confronting effective knowledge exchange were defined. Key words: triangle «education-sciencebusiness », knowledge exchange, innovational development, innovation valleys, benefits and risks of knowledge exchange.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1188
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Серія: Економіка. Випуск 4 (41) - 2013



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.