Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11933
Название: | Педагогічні умови формування готовності майбутніх магістрів до науково-дослідницької діяльності |
Другие названия: | Pedagogical conditions of formation of readiness of future masters to scientific research |
Авторы: | Бопко, Ігор Зеновійович |
Ключевые слова: | педагогічні умови, компетентнісний підхід, інформаційне середовище ВНЗ, позитивного ставлення до науково-дослідницької діяльності |
Дата публикации: | 2012 |
Издательство: | Видавництво УжНУ "Говерла" |
Библиографическое описание: | Бопко, І. З. Педагогічні умови формування готовності майбутніх магістрів до науково-дослідницької діяльності [Текст] / І. З. Бопко // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Видавництво УжНУ «Говерла», 2012. – Вип. 24. – С. 25-27. – Бібліогр.: с. 27 (5 назв). |
Серия/номер: | Педагогіка. Соціальна робота; |
Краткий осмотр (реферат): | В статті розглядаються педагогічні умови, під якими розуміємо певну сукупність спеціально створених заходів, внутрішніх і зовнішніх факторів, які забезпечують високий рівень усіх компонентів готовності майбутніх магістрів гуманітарного профілю до науково-дослідницької діяльності. Обрані педагогічні умови (формування у майбутніх магістрів гуманітарного профілю позитивного ставлення до науково-дослідницької діяльності у інформаційному середовищі; застосування компетентнісного підходу; створення інформаційного середовища ВНЗ) сприяють досягненню мети дослідження та сприяють підвищенню рівня науково-дослідної діяльності та наукового потенціалу майбутніх магістрів гуманітарного профілю.
Ключові слова: педагогічні умови, компетентнісний підхід, інформаційне середовище ВНЗ, позитивного ставлення до науково-дослідницької діяльності. The article deals with pedagogical conditions, under which we understand specially created measurements, inner and outer factors providing high level all components of the readiness of future masters of humanitarian profile to scientific and research activity. The chosen pedagogical conditions (the formation of positive attitude toward the scientific and research activity of future masters of humanitarian profile in informational environment; implication of competence-based approach; creation of the informational environment in higher educational establishment) promote to reach the goals of research and help to increase the level of scientific and research activity and scientific potential of future masters of humanitarian profile. Key-words: pedagogical conditions, competence-based approach, informational environment of higher educational establishment, positive attitude toward the scientific and research activity. |
Тип: | Text |
Тип публикации: | Стаття |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11933 |
Располагается в коллекциях: | Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 24 - 2012 |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ МАГІСТРІВ ДО НАУКОВО-ДОСЛІДНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ.pdf | 172.53 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.