Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11933
Назва: | Педагогічні умови формування готовності майбутніх магістрів до науково-дослідницької діяльності |
Інші назви: | Pedagogical conditions of formation of readiness of future masters to scientific research |
Автори: | Бопко, Ігор Зеновійович |
Ключові слова: | педагогічні умови, компетентнісний підхід, інформаційне середовище ВНЗ, позитивного ставлення до науково-дослідницької діяльності |
Дата публікації: | 2012 |
Видавництво: | Видавництво УжНУ "Говерла" |
Бібліографічний опис: | Бопко, І. З. Педагогічні умови формування готовності майбутніх магістрів до науково-дослідницької діяльності [Текст] / І. З. Бопко // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Видавництво УжНУ «Говерла», 2012. – Вип. 24. – С. 25-27. – Бібліогр.: с. 27 (5 назв). |
Серія/номер: | Педагогіка. Соціальна робота; |
Короткий огляд (реферат): | В статті розглядаються педагогічні умови, під якими розуміємо певну сукупність спеціально створених заходів, внутрішніх і зовнішніх факторів, які забезпечують високий рівень усіх компонентів готовності майбутніх магістрів гуманітарного профілю до науково-дослідницької діяльності. Обрані педагогічні умови (формування у майбутніх магістрів гуманітарного профілю позитивного ставлення до науково-дослідницької діяльності у інформаційному середовищі; застосування компетентнісного підходу; створення інформаційного середовища ВНЗ) сприяють досягненню мети дослідження та сприяють підвищенню рівня науково-дослідної діяльності та наукового потенціалу майбутніх магістрів гуманітарного профілю.
Ключові слова: педагогічні умови, компетентнісний підхід, інформаційне середовище ВНЗ, позитивного ставлення до науково-дослідницької діяльності. The article deals with pedagogical conditions, under which we understand specially created measurements, inner and outer factors providing high level all components of the readiness of future masters of humanitarian profile to scientific and research activity. The chosen pedagogical conditions (the formation of positive attitude toward the scientific and research activity of future masters of humanitarian profile in informational environment; implication of competence-based approach; creation of the informational environment in higher educational establishment) promote to reach the goals of research and help to increase the level of scientific and research activity and scientific potential of future masters of humanitarian profile. Key-words: pedagogical conditions, competence-based approach, informational environment of higher educational establishment, positive attitude toward the scientific and research activity. |
Тип: | Text |
Тип публікації: | Стаття |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11933 |
Розташовується у зібраннях: | Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 24 - 2012 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ МАГІСТРІВ ДО НАУКОВО-ДОСЛІДНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ.pdf | 172.53 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.