Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11937
Title: Історико-соціальні чинники культурологічного оновлення змісту навчання іншомовного спілкування
Other Titles: Historical and social factors of culturological content updating of teaching the foreign language communication
Authors: Габовда, Анжеліка Міланівна
Кравченко, Тетяна Миколаївна
Keywords: національно-культурний аспект, навчальний процес, культурологія, лінгвокраїнознавство, лінгвокультурологія
Issue Date: 2012
Publisher: Видавництво УжНУ "Говерла"
Citation: Грабовда, А. М. Історико-соціальні чинники культурологічного оновлення змісту навчання іншомовного спілкування [Текст] / А. М. Грабовда, Т. М. Кравченко // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Видавництво УжНУ «Говерла», 2012. – Вип. 24. – С. 36-39. – Бібліогр.: с. 39 (15 назв).
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: У статті автори висвітлюють проблему соціально-культурної обумовленості навчання іншомовного спілкування, важливість культурології, лінгвокраїнознавства та лінгвокультурології при вивченні іноземної мови, оскільки це спливає на змістовий і національно-культурний аспект навчального процесу. Ключові слова: національно-культурний аспект, навчальний процес, культурологія, лінгвокраїнознавство, лінгвокультурологія.
The authors highlighted the problem of socio-cultural conditionality of teaching foreign language communication, the importance of cultural studies, linguistic and cultural studies when studying a foreign language, because it influences content and national-cultural aspect of the educational process. Key words: national-cultural aspect, the learning process, cultural studies, linguistics and country studies, cultural studies.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11937
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 24 - 2012



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.