Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11948
Title: Реконструкція моделей художньо-трудової підготовки у реформаторській педагогіці
Other Titles: Reconstruction of models of artistic-labour training in the reformist pedagogy (G.Kerschensteiner, W.Dilthey, D.Deveu etc.)
Authors: Кізин, Ірина Василівна
Keywords: трудове виховання, естетичне виховання, педагогіка культури, реформаторська педагогіка
Issue Date: 2012
Publisher: Видавництво УжНУ "Говерла"
Citation: Кізин, І. В. Реконструкція моделей художньо-трудової підготовки у реформаторській педагогіці [Текст] / І. В. Кізин // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Видавництво УжНУ «Говерла», 2012. – Вип. 24. – С. 62-64. – Бібліогр.: с. 64 (15 назв).
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: У статті зроблено виклад педагогічних ідей (Е. Жарського; Г. Кершенштайнера; В. Дільтея; Дж. Дьюї), зокрема про художньо-трудове виховання у контексті реформаторської педагогіки. Визначено місце, роль і значення трудового виховання у навчально-виховному процесі в контексті української та світової, зокрема реформаторської, педагогіки ХХ ст. Ключові слова: трудове виховання, естетичне виховання, педагогіка культури, реформаторська педагогіка.
The author of the article has considered the pedagogical ideas (E.Zharskyy, G.Kerschensteiner, W.Dilthey, D.Deveu) on artistic-labour education in the context of reformative pedagogics; The place, role and value of labour education in the educational process in the context of Ukrainian and world, in particular reformative pedagogics of the XXth century have been defined. Keywords: labour education, aesthetically beautiful education, pedagogics of culture, reformative pedagogics.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11948
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 24 - 2012



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.