Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11970
Title: Фактор перинатального впливу на психічний розвиток дітей дошкільного віку
Other Titles: Influence factor on perinatal mental development of preschool children
Authors: Герзанич, Святослав Омелянович
Keywords: психічний розвиток дітей дошкільного віку, вагітність, йодний дефіцит
Issue Date: 2010
Publisher: Видавництво УжНУ "Говерла"
Citation: Герзанич, С. О. Фактор перинатального впливу на психічний розвиток дітей дошкільного віку [Текст] / С. О. Герзанич // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Медицина / гол. ред. А.С. Головацький. – Ужгород: Вид-во УжНУ «Говерла», 2010. – Вип. 38. – С. 143–147. – Бібліогр.: с. 146–147 (7 назв).
Series/Report no.: Медицина;
Abstract: Представлено результати дослідження готовності до навчання в школі дітей, народжених від матерів із різним ступенем перинатального ризику під час вагітності, який визначався тяжкістю акушерської патології та нас- лідками природної нестачі йоду, характерної для Закарпаття. Результати психологічного тестування дозволили оці- нити стан пізнавальної сфери та окремих її складових, зокрема пам’яті, уваги, сприйняття, тонкої моторики, мислен- ня, темпу розумової діяльності. Співставлення отриманих результатів із показниками йодної забезпеченості і тиреої- дної функції матерів під час вагітності, а також із даними перебігу вагітності, пологів виявили здатність ряду факто- рів перинатального ризику, окрім дефіциту йоду, впливати на формування пізнавальної сфери дитини у дошкільному віці. Ключові слова: психічний розвиток дітей дошкільного віку, вагітність, йодний дефіцит
The results of research readiness for school children born to mothers with varying degrees of perinatal risk in pregnancy. The degree of perinatal risk is determined by the severity of obstetric pathology and the effects of natural iodine deficiency, characteristic of Transcarpathian region. Results of psychological testing allowed us to estimate the state of the cognitive function and of its individual components, particularly memory, attention, perception, fine motor skills, thinking, the rate of mental activity. Comparing these results with those of iodine and thyroid function of mothers during pregnancy, as well as with those of pregnancy, childbirth, discovered the ability of a number of perinatal risk factors other than iodine deficiency, influence the formation of the cognitive areas of the child at preschool age. Key words: mental development of preschool children, pregnant women, iodine deficiency
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11970
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Серія: Медицина. Випуск 38 - 2010
Наукові публікації кафедри акушерства та гінекології



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.