Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11982
Назва: Профорієнтація та професійна педагогічна підготовка як основа формування мотивації майбутніх учителів іноземної мови в Угорщині
Інші назви: Professional orientation and prevocational pedagogical training as the basis of motivation offuture foreign language teachers in Hungary
Автори: Леврінц, Маріанна Іванівна
Ключові слова: допрофесійна педагогічна підготовка, профорієнтація, мотивація
Дата публікації: 2012
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Леврінц, М. І. Профорієнтація та професійна педагогічна підготовка як основа формування мотивації майбутніх учителів іноземної мови в Угорщині [Текст] / М. І. Леврінц // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Видавництво УжНУ «Говерла», 2012. – Вип. 24. – С. 92-94. – Бібліогр.: с. 94 (6 назв).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто особливості функціонування допрофесійної педагогічної підготовки фахівців іноземних мов в Угорщині в ракурсі орієнтації учнів на педагогічну професію та формування у них професійної мотивації. Ключові слова: допрофесійна педагогічна підготовка, профорієнтація, мотивація.
The author of the article has analyzed peculiarities of pre-professional education of prospective foreign language specialists in the system of secondary education of Hungary in respect to their orientation to teaching and motivation development. Key words: pre-professional teacher education, orientation to teaching, motivation.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11982
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 24 - 2012



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.