Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11982
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛеврінц, Маріанна Іванівна-
dc.date.accessioned2017-02-16T08:14:27Z-
dc.date.available2017-02-16T08:14:27Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationЛеврінц, М. І. Профорієнтація та професійна педагогічна підготовка як основа формування мотивації майбутніх учителів іноземної мови в Угорщині [Текст] / М. І. Леврінц // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Видавництво УжНУ «Говерла», 2012. – Вип. 24. – С. 92-94. – Бібліогр.: с. 94 (6 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11982-
dc.description.abstractУ статті розглянуто особливості функціонування допрофесійної педагогічної підготовки фахівців іноземних мов в Угорщині в ракурсі орієнтації учнів на педагогічну професію та формування у них професійної мотивації. Ключові слова: допрофесійна педагогічна підготовка, профорієнтація, мотивація.uk
dc.description.abstractThe author of the article has analyzed peculiarities of pre-professional education of prospective foreign language specialists in the system of secondary education of Hungary in respect to their orientation to teaching and motivation development. Key words: pre-professional teacher education, orientation to teaching, motivation.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectдопрофесійна педагогічна підготовкаuk
dc.subjectпрофорієнтаціяuk
dc.subjectмотиваціяuk
dc.titleПрофорієнтація та професійна педагогічна підготовка як основа формування мотивації майбутніх учителів іноземної мови в Угорщиніuk
dc.title.alternativeProfessional orientation and prevocational pedagogical training as the basis of motivation offuture foreign language teachers in Hungaryuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 24 - 2012



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.