Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11982
Title: | Профорієнтація та професійна педагогічна підготовка як основа формування мотивації майбутніх учителів іноземної мови в Угорщині |
Other Titles: | Professional orientation and prevocational pedagogical training as the basis of motivation offuture foreign language teachers in Hungary |
Authors: | Леврінц, Маріанна Іванівна |
Keywords: | допрофесійна педагогічна підготовка, профорієнтація, мотивація |
Issue Date: | 2012 |
Publisher: | Видавництво УжНУ "Говерла" |
Citation: | Леврінц, М. І. Профорієнтація та професійна педагогічна підготовка як основа формування мотивації майбутніх учителів іноземної мови в Угорщині [Текст] / М. І. Леврінц // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Видавництво УжНУ «Говерла», 2012. – Вип. 24. – С. 92-94. – Бібліогр.: с. 94 (6 назв). |
Series/Report no.: | Педагогіка. Соціальна робота; |
Abstract: | У статті розглянуто особливості функціонування допрофесійної педагогічної підготовки фахівців іноземних мов в Угорщині в ракурсі орієнтації учнів на педагогічну професію та формування у них професійної мотивації.
Ключові слова: допрофесійна педагогічна підготовка, профорієнтація, мотивація. The author of the article has analyzed peculiarities of pre-professional education of prospective foreign language specialists in the system of secondary education of Hungary in respect to their orientation to teaching and motivation development. Key words: pre-professional teacher education, orientation to teaching, motivation. |
Type: | Text |
Publication type: | Стаття |
URI: | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11982 |
Appears in Collections: | Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 24 - 2012 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ПРОФОРІЄНТАЦІЯ ТА ДОПРОФЕСІЙНА ПЕДАГОГІЧНА ПІДГОТОВКА ЯК ОСНОВА ФОРМУВАННЯ МОТИВАЦІЇ.pdf | 195.45 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.