Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11997
Title: Використання проектних технологій при вивченні світової літератури
Other Titles: Using design technologies in studying the world literature
Authors: Розман, Ірина Іллівна
Keywords: освітня проблема, технологія проектування, дослідницький характер, інтелектуальна діяльність, моделювання певних умов
Issue Date: 2012
Publisher: Видавництво УжНУ "Говерла"
Citation: Розман, І. І. Використання проектних технологій при вивченні світової літератури [Текст] / І. І. Розман // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Видавництво УжНУ «Говерла», 2012. – Вип. 24. – С. 137-140. – Бібліогр.: с. 140 (5 назв).
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: Актуальність матеріалу, викладеного у статті, обумовлена тим, що саме проектна діяльність сьогодні є одною з найперспективніших складових освітнього процесу і тому створює умови творчого саморозвитку та самореалізації учнів, формує всі необхідні життєві компетентності, що Радою Європи визначені як основні в ХХІ столітті. У статті розглядається питання про особливості впровадження методу проектного навчання для використання його на уроках світової літератури. Особлива увага приділяється методам та видам формування самостійності учнів у сфері пізнавальній діяльності, що є запорукою творчого підходу до вивчення світової літератури. Синтез, узагальнення та систематизацію варто використовувати лише після здійснення детального літературного аналізу. Створюючи проекти, учні усвідомлюють особистісну значимість поставлених проблем, узятих із реального життя. Ключові слова: освітня проблема, технологія проектування, дослідницький характер, інтелектуальна діяльність, моделювання певних умов.
The author of the article has paid much attention to methods and types of formation of independency of pupils in the sphere of cognitive activity, which is the base for creative approach to the study of the world literature. Synthesis, generalization, systematization should be used only after the detailed literary analysis. Keywords: educational problem, technology of design, research character, intellectual activity, simulation of certain conditions.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11997
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 24 - 2012



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.