Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/12005
Title: Формування ефективного спілкування у дітей-сиріт методами казкотерапії
Other Titles: Formation of effective communication in children-orphans by means of fairy-tale therapy
Authors: Смук, Оксана Тарасівна
Keywords: діти-сирои та діти, позбавлені батьківського піклування, казкотерапія, дитячий будинок сімейного типу, спілкування, психічний розвиток
Issue Date: 2012
Publisher: Видавництво УжНУ "Говерла"
Citation: Смук, О. Т. Формування ефективного спілкування у дітей-сиріт методами казкотерапії [Текст] / О. Т. Смук // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Видавництво УжНУ «Говерла», 2012. – Вип. 24. – С. 163-166. – Бібліогр.: с. 166 (13 назв).
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: Особливості розвитку спілкування у дітей-сиріт та дітей позбавлених батьківського піклування відмічаються уже з молодшого шкільного віку. Дитина-сирота, яка проживає в умовах наближених до сімейних може у повній мірі задовольнити потребу в спілкуванні. Таке спілкування буде багатогранним і сприятиме особистісному розвитку та розвитку пізнавальної сфери. Ключові слова: діти-сирои та діти, позбавлені батьківського піклування, казкотерапія, дитячий будинок сімейного типу, спілкування, психічний розвиток.
Specificity of communication of orphans and children deprived of parental care can be observed in elementary school. Orphans who lives in close to the familyconditions can fully satisfy the need for communication. Such communication is multifaceted and promote personal growth and development of cognitive areas. Key words: children-orphans, children deprived of parental care, fairy−tale therapy, orphanage family, communication, mental development.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/12005
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 24 - 2012



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.