Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/12013
Название: Педагогічні умови естетичного виховання курсантів у процесі вивчення іноземної мови
Другие названия: Pedagogical conditions of aesthetic education of cadets in the process of foreign languages studying
Авторы: Цвяк, Лариса Вікторівна
Ключевые слова: естетичне виховання, іноземна мова, курсант правоохоронного навчального закладу, творча робота, діалог культур
Дата публикации: 2012
Издательство: Видавництво УжНУ "Говерла"
Библиографическое описание: Цвяк, Л. В. Педагогічні умови естетичного виховання курсантів у процесі вивчення іноземної мови [Текст] / Л. В. Цвяк // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Видавництво УжНУ «Говерла», 2012. – Вип. 24. – С. 188-191. – Бібліогр.: с. 190-191 (14 назв.
Серия/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Краткий осмотр (реферат): В статті досліджуються ефективні педагогічні умови естетичного виховання майбутніх офіцерів-прикордонників у процесі вивчення іноземної мови (німецької). Визначено показники, які підвищують ефективність впровадження методів культурно-орієнтованого навчання. Сформульовані практичні рекомендації щодо стимулювання естетичного виховання курсантів під час вивчення ними дисциплін «Іноземна мова. Практичний курс» та «Лінгвокраїнознавство країни, мова якої вивчається». Ключові слова: естетичне виховання, іноземна мова, курсант правоохоронного навчального закладу, творча робота, діалог культур.
In this very article the author investigates efficient pedagogical conditions of aesthetic education of future border guards in the process of foreign language studying (on the basis of German language). Indices to raise the efficiency of culture-oriented methods implementation were defined. Practical recommendations for cadets’ aesthetic education in the framework of the studying of such disciplines as “Foreign language. Practical course” and “Lingvo-countrystudying of the country which language is studied” were formed. Key-words: aesthetic education, foreign language, cadet of the law enforcement educational establishment, creative work, dialogue of cultures.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/12013
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 24 - 2012



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.