Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/12013
Назва: Педагогічні умови естетичного виховання курсантів у процесі вивчення іноземної мови
Інші назви: Pedagogical conditions of aesthetic education of cadets in the process of foreign languages studying
Автори: Цвяк, Лариса Вікторівна
Ключові слова: естетичне виховання, іноземна мова, курсант правоохоронного навчального закладу, творча робота, діалог культур
Дата публікації: 2012
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Цвяк, Л. В. Педагогічні умови естетичного виховання курсантів у процесі вивчення іноземної мови [Текст] / Л. В. Цвяк // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Видавництво УжНУ «Говерла», 2012. – Вип. 24. – С. 188-191. – Бібліогр.: с. 190-191 (14 назв.
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): В статті досліджуються ефективні педагогічні умови естетичного виховання майбутніх офіцерів-прикордонників у процесі вивчення іноземної мови (німецької). Визначено показники, які підвищують ефективність впровадження методів культурно-орієнтованого навчання. Сформульовані практичні рекомендації щодо стимулювання естетичного виховання курсантів під час вивчення ними дисциплін «Іноземна мова. Практичний курс» та «Лінгвокраїнознавство країни, мова якої вивчається». Ключові слова: естетичне виховання, іноземна мова, курсант правоохоронного навчального закладу, творча робота, діалог культур.
In this very article the author investigates efficient pedagogical conditions of aesthetic education of future border guards in the process of foreign language studying (on the basis of German language). Indices to raise the efficiency of culture-oriented methods implementation were defined. Practical recommendations for cadets’ aesthetic education in the framework of the studying of such disciplines as “Foreign language. Practical course” and “Lingvo-countrystudying of the country which language is studied” were formed. Key-words: aesthetic education, foreign language, cadet of the law enforcement educational establishment, creative work, dialogue of cultures.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/12013
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 24 - 2012



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.