Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/12131
Назва: Сутність та чинники виникнення репутаційного ризику банків
Інші назви: Essence and factors of the banks’ reputation risk origin
Автори: Христін, А. І.
Ключові слова: банк, репутаційний ризик, механізм управління, ділова репутація, довіра, чинники впливу, негативна інформація
Дата публікації: 2016
Видавництво: Видавничий дім "Гельветика"
Бібліографічний опис: Христін, А. І. Сутність та чинники виникнення репутаційного ризику банків [Текст] / А. І. Христін // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / голов. ред. М.М. Палінчак. – Ужгород: Гельветика, 2016. – Вип.8. Ч. 2. – С. 108–111. – Бібліогр.: с. 111 (7 назв).
Серія/номер: Міжнародні економічні відносини та світове господарство;
Короткий огляд (реферат): У статті проведено аналіз сучасних теоретичних положень щодо визначення сутності репутаційного ризику банку та прикладних проблем оцінки й управління таким ризиком. Доведено, що ризик утрати ділової репутації виникає як наслідок дії внутрішніх і зовнішніх чинників: недотримання банком законодавства України; здійснення ризикованої кредитної, інвестиційної, ринкової та рекламної політики; недоліки в кадровій політиці та в організації системи внутрішнього контролю; публікації у ЗМІ негативної інформації про банк. На засадах сучасних методів управ- ління ризиками запропоновано розробити методичний інструментарій, що дає змогу оптимізувати вплив репутаційного ризику на діяльність банку. Ключові слова: банк, репутаційний ризик, механізм управління, ділова репутація, довіра, чинники впливу, нега- тивна інформація.
The aim of this article was to analyze the modern theoretical positions determining the nature of reputational risk of the bank and to apply problems in the evaluation and management of such risks. It was proved that the risk of loss of reputation arises as a consequence of the internal and external factors, such as: non-bank legislation of Ukraine; implementation of credit risk, investment, market and promotional policies; deficiencies in personnel policy and the organization of internal control; publications in the media with the negative information about the bank. It was proposed to develop methodological tools on the basis of modern risk management techniques in order to optimize the impact on reputational risk of the bank. Key words: bank, reputational risk management mechanism, goodwill, trust, influence factors, negative information.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/12131
Розташовується у зібраннях:2016 / Науковий вісник УжНУ Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 8. Частина 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
СУТНІСТЬ ТА ЧИННИКИ ВИНИКНЕННЯ.pdf271.98 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.