Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/12131
Title: Сутність та чинники виникнення репутаційного ризику банків
Other Titles: Essence and factors of the banks’ reputation risk origin
Authors: Христін, А. І.
Keywords: банк, репутаційний ризик, механізм управління, ділова репутація, довіра, чинники впливу, негативна інформація
Issue Date: 2016
Publisher: Видавничий дім "Гельветика"
Citation: Христін, А. І. Сутність та чинники виникнення репутаційного ризику банків [Текст] / А. І. Христін // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / голов. ред. М.М. Палінчак. – Ужгород: Гельветика, 2016. – Вип.8. Ч. 2. – С. 108–111. – Бібліогр.: с. 111 (7 назв).
Series/Report no.: Міжнародні економічні відносини та світове господарство;
Abstract: У статті проведено аналіз сучасних теоретичних положень щодо визначення сутності репутаційного ризику банку та прикладних проблем оцінки й управління таким ризиком. Доведено, що ризик утрати ділової репутації виникає як наслідок дії внутрішніх і зовнішніх чинників: недотримання банком законодавства України; здійснення ризикованої кредитної, інвестиційної, ринкової та рекламної політики; недоліки в кадровій політиці та в організації системи внутрішнього контролю; публікації у ЗМІ негативної інформації про банк. На засадах сучасних методів управ- ління ризиками запропоновано розробити методичний інструментарій, що дає змогу оптимізувати вплив репутаційного ризику на діяльність банку. Ключові слова: банк, репутаційний ризик, механізм управління, ділова репутація, довіра, чинники впливу, нега- тивна інформація.
The aim of this article was to analyze the modern theoretical positions determining the nature of reputational risk of the bank and to apply problems in the evaluation and management of such risks. It was proved that the risk of loss of reputation arises as a consequence of the internal and external factors, such as: non-bank legislation of Ukraine; implementation of credit risk, investment, market and promotional policies; deficiencies in personnel policy and the organization of internal control; publications in the media with the negative information about the bank. It was proposed to develop methodological tools on the basis of modern risk management techniques in order to optimize the impact on reputational risk of the bank. Key words: bank, reputational risk management mechanism, goodwill, trust, influence factors, negative information.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/12131
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 8 Частина 2 - 2016

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
СУТНІСТЬ ТА ЧИННИКИ ВИНИКНЕННЯ.pdf271.98 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.