Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/12134
Title: Моделювання ефективності маркетингової діяльності на основі інтегрального показника розвитку підприємств рекламної галузі
Other Titles: Modeling of marketing effectiveness based on integral indicator of enterprises advertising indastry
Authors: Яковенко, Т. І.
Keywords: інтегральний показник, ефективність, маркетингова діяльність, рекламна галузь, розвиток
Issue Date: 2016
Publisher: Видавничий дім "Гельветика"
Citation: Яковенко, Т. І. Моделювання ефективності маркетингової діяльності на основі інтегрального показника розвитку підприємств рекламної галузі [Текст] / Т. І. Яковенко // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / голов. ред. М.М. Палінчак. – Ужгород: Гельветика, 2016. – Вип.8. Ч. 2. – С. 123–127. – Бібліогр.: с. 126 (4 назви).
Series/Report no.: Міжнародні економічні відносини та світове господарство;
Abstract: У статті запропоновано оцінити ефективність маркетингової діяльності підприємств рекламної галузі на основі застосування інтегрального показника. Розкрито методику оцінки ефективності маркетингової діяльності підпри- ємств рекламної галузі та виділено її етапи. Виділено основні цілі маркетингової ефективності. Згідно з результатами розрахунків інтегральних показників ефективності маркетингової діяльності підприємств рекламної галузі в Полтавській області, визначено загальний інтегральний показник та запропоновано шляхи вдосконалення маркетингової політики. Ключові слова: інтегральний показник, ефективність, маркетингова діяльність, рекламна галузь, розвиток.
The paper presents evaluate the effectiveness of marketing activities of companies advertising industry through the use of integrated indicator. Reveals the methodology for assessing the effectiveness of marketing activities of enterprises and advertising industry allocated its stages. The main purpose of marketing effectiveness. According to the estimates of integrated performance marketing activities of companies advertising industry in Poltava region defined general integral indicator and suggest ways of improving marketing policy. Key words: integral index, efficiency, marketing activities and advertising industry development.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/12134
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 8 Частина 2 - 2016



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.