Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/12234
Title: Стратегії підвищення конкурентоспроможності підприємства
Other Titles: The enterprise competitiveness strategies
Authors: Халімон, Т. М.
Keywords: конкурентоспроможність підприємства, стратегії конкурентоспроможності, стратегічний набір
Issue Date: 2016
Publisher: Видавничий дім "Гельветика"
Citation: Халімов, Т. М. Стратегії підвищення конкурентоспроможності підприємства [Текст] / Т. М. Халімов // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / голов. ред. М.М. Палінчак. – Ужгород : Видавничий дім «Гельветика», 2016. – Вип. 10 Ч. 2. – С. 117–120. – Бібліогр.: с. 120 (7 назв).
Series/Report no.: Міжнародні економічні відносини та світове господарство;
Abstract: У статті розглянуто теоретико-методологічні та практичні аспекти розробки стратегії конкурентоспроможності підприємств, здійснено моніторинг наявних проблем у контексті реалій сучасної економічної науки та кризових процесів економічного простору, а також обґрунтовано методичні підходи до розробки стратегії конкурентоспроможності підприємств. Ключові слова: конкурентоспроможність підприємства, стратегії конкурентоспроможності, стратегічний набір.
In the article the theoretical, methodological and practical aspects of developing competitive strategies of enterprises, conducted monitoring of existing problems in the context of the realities of modern economic science and economic crisis processes and it was suggested methodical approaches to strategy development competitiveness of enterprises. Key words: competitiveness, competitive strategy, strategic set.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/12234
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 10 Частина 2 - 2016



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.