Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/12234
Назва: Стратегії підвищення конкурентоспроможності підприємства
Інші назви: The enterprise competitiveness strategies
Автори: Халімон, Т. М.
Ключові слова: конкурентоспроможність підприємства, стратегії конкурентоспроможності, стратегічний набір
Дата публікації: 2016
Видавництво: Видавничий дім "Гельветика"
Бібліографічний опис: Халімов, Т. М. Стратегії підвищення конкурентоспроможності підприємства [Текст] / Т. М. Халімов // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / голов. ред. М.М. Палінчак. – Ужгород : Видавничий дім «Гельветика», 2016. – Вип. 10 Ч. 2. – С. 117–120. – Бібліогр.: с. 120 (7 назв).
Серія/номер: Міжнародні економічні відносини та світове господарство;
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто теоретико-методологічні та практичні аспекти розробки стратегії конкурентоспроможності підприємств, здійснено моніторинг наявних проблем у контексті реалій сучасної економічної науки та кризових процесів економічного простору, а також обґрунтовано методичні підходи до розробки стратегії конкурентоспроможності підприємств. Ключові слова: конкурентоспроможність підприємства, стратегії конкурентоспроможності, стратегічний набір.
In the article the theoretical, methodological and practical aspects of developing competitive strategies of enterprises, conducted monitoring of existing problems in the context of the realities of modern economic science and economic crisis processes and it was suggested methodical approaches to strategy development competitiveness of enterprises. Key words: competitiveness, competitive strategy, strategic set.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/12234
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 10 Частина 2 - 2016

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
СТРАТЕГІЇ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА.pdf253.55 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.