Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/12353
Title: Методологічні аспекти забезпечення сталого розвитку ринкових інституцій на засадах корпоративної соціальної відповідальності
Other Titles: Methodological aspects of sustainable development market institutions on the basis of corporate social enterprises responsibility
Authors: Колесник, М. В.
Keywords: розвиток ринкових інституцій, інвестиційний клімат, корпоративна соціальна відповідальність, бренд, стратегічне управління, подолання спротиву ринку
Issue Date: 2015
Publisher: Видавничий дім "Гельветика"
Citation: Колесник, М. В. Методологічні аспекти забезпечення сталого розвитку ринкових інституцій на засадах корпоративної соціальної відповідальності [Текст] / М. В. Колесник // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / голов. ред. М.М.Палінчак. – Ужгород : Видавничий дім "Гельветика", 2015. – Вип. 5. – С. 49–52. – Бібліогр.: с. 52 (14 назв). – Рез. укр., рос., англ.
Series/Report no.: Міжнародні економічні відносини;
Abstract: Роботу присвячено дослідженню умов досягнення сталого розвитку ринкових інституцій на прикладі брендингу. Здійснення такої діяльності на принципах корпоративної соціальної відповідальності забезпечує формування більш стійкої лояльності клієнтів до ринкових дій підприємств. Пропонується комплексно формувати ринкові інституції шляхом застосування особливостей маркетингових підходів брендингу як процесу ринкової контрактації до системи критеріїв «соціального контракту». Під терміном «ринкова інституція» в дослідженні розуміються правила поведінки в організації людей (ієрархії або транзакцій на ринку). При цьому також покращання базису інвестиційного клімату пропонується здійснювати шляхом імплементації принципів корпоративної соціальної відповідальності до існуючих регуляторів господарського права за прикладом Німеччини. Ключові слова: розвиток ринкових інституцій, інвестиційний клімат, корпоративна соціальна відповідальність, бренд, стратегічне управління, подолання спротиву ринку.
The work is devoted to investigation of conditions to achieve sustainable development of market institutions the example of branding. Implementation of these activities on the principles of corporate social responsibility provides a more stable customer loyalty to the enterprise market action. It is proposed to form comprehensive market institutions through the use of features of marketing approaches to branding as a process of market contraction, the system criteria of "social contract". The term "market institution" refers to the study of rules of behaviour in humans (hierarchy or market transactions). It also improving the investment climate basis proposed exercise by implementing the principles of corporate social responsibility to the existing regulatory business law, following the example of Germany. Key words: development of market institutions, investment climate, corporate social responsibility, brand, strategic management, overcoming resistance to the market.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/12353
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 5 - 2015

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
МЕТОДОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ.pdf279.66 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.