Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/12353
Название: Методологічні аспекти забезпечення сталого розвитку ринкових інституцій на засадах корпоративної соціальної відповідальності
Другие названия: Methodological aspects of sustainable development market institutions on the basis of corporate social enterprises responsibility
Авторы: Колесник, М. В.
Ключевые слова: розвиток ринкових інституцій, інвестиційний клімат, корпоративна соціальна відповідальність, бренд, стратегічне управління, подолання спротиву ринку
Дата публикации: 2015
Издательство: Видавничий дім "Гельветика"
Библиографическое описание: Колесник, М. В. Методологічні аспекти забезпечення сталого розвитку ринкових інституцій на засадах корпоративної соціальної відповідальності [Текст] / М. В. Колесник // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / голов. ред. М.М.Палінчак. – Ужгород : Видавничий дім "Гельветика", 2015. – Вип. 5. – С. 49–52. – Бібліогр.: с. 52 (14 назв). – Рез. укр., рос., англ.
Серия/номер: Міжнародні економічні відносини;
Краткий осмотр (реферат): Роботу присвячено дослідженню умов досягнення сталого розвитку ринкових інституцій на прикладі брендингу. Здійснення такої діяльності на принципах корпоративної соціальної відповідальності забезпечує формування більш стійкої лояльності клієнтів до ринкових дій підприємств. Пропонується комплексно формувати ринкові інституції шляхом застосування особливостей маркетингових підходів брендингу як процесу ринкової контрактації до системи критеріїв «соціального контракту». Під терміном «ринкова інституція» в дослідженні розуміються правила поведінки в організації людей (ієрархії або транзакцій на ринку). При цьому також покращання базису інвестиційного клімату пропонується здійснювати шляхом імплементації принципів корпоративної соціальної відповідальності до існуючих регуляторів господарського права за прикладом Німеччини. Ключові слова: розвиток ринкових інституцій, інвестиційний клімат, корпоративна соціальна відповідальність, бренд, стратегічне управління, подолання спротиву ринку.
The work is devoted to investigation of conditions to achieve sustainable development of market institutions the example of branding. Implementation of these activities on the principles of corporate social responsibility provides a more stable customer loyalty to the enterprise market action. It is proposed to form comprehensive market institutions through the use of features of marketing approaches to branding as a process of market contraction, the system criteria of "social contract". The term "market institution" refers to the study of rules of behaviour in humans (hierarchy or market transactions). It also improving the investment climate basis proposed exercise by implementing the principles of corporate social responsibility to the existing regulatory business law, following the example of Germany. Key words: development of market institutions, investment climate, corporate social responsibility, brand, strategic management, overcoming resistance to the market.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/12353
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 5 - 2015

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
МЕТОДОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ.pdf279.66 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.