Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/12361
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКрепак, А. С.-
dc.date.accessioned2017-03-10T11:25:51Z-
dc.date.available2017-03-10T11:25:51Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationКрепак, А. С. Еволюція ринку зовнішньої реклами в Україні [Текст] / А. С. Крепак // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / голов. ред. М.М.Палінчак. – Ужгород : Видавничий дім "Гельветика", 2015. – Вип. 5. – С. 82–86. – Бібліогр.: с. 86 (6 назв). – Рез. укр., рос., англ.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/12361-
dc.description.abstractУ роботі автором проаналізовано сучасний стан розвитку зовнішньої реклами в Україні. Проведено розгляд впливу державного регулювання на сукупність рекламодавців та цінову політику в області надання у тимчасове використання земельних ділянок з державної комунальної власності. Здійснено аналіз структурного складу основних суб’єктів названого ринку, до яких віднесено рекламні агентства – власників рекламних конструкцій та рекламодавців як формувачів попиту на зовнішню рекламу. Визначено відмітні характеристики і значущі етапи становлення та розвитку національного ринку зовнішньої реклами. Ключові слова: зовнішня реклама, ринок зовнішньої реклами, індустріальний комітет зовнішньої реклами, вартість тисячі контактів, рекламні площини, формат рекламної площини.uk
dc.description.abstractIn the article author reviewed the current state of outdoor advertising development in Ukraine. The State influence on the advertisers and pricing policy in the outdoor advertising was reviewed. The main participant of outdoor advertising market such as advertising agencies and sponsors was analyzed. It has identified distinctive characteristics and significant stages of the previously mentioned market formation. Key words: outdoor advertising, outdoor advertising market, outdoor advertising-industrial committee, cost per thousand, advertising surface, format of advertising surface.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавничий дім "Гельветика"uk
dc.relation.ispartofseriesМіжнародні економічні відносини;-
dc.subjectзовнішня рекламаuk
dc.subjectринок зовнішньої рекламиuk
dc.subjectіндустріальний комітет зовнішньої рекламиuk
dc.subjectвартість тисячі контактівuk
dc.subjectрекламні площиниuk
dc.subjectформат рекламної площиниuk
dc.titleЕволюція ринку зовнішньої реклами в Україніuk
dc.title.alternativeEvolution of outdoor advertising market in Ukraineuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:2015 / Науковий вісник УжНУ Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 5

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ЕВОЛЮЦІЯ РИНКУ ЗОВНІШНЬОЇ РЕКЛАМИ В УКРАЇНІ.pdf341.47 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.