Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/12361
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКрепак, А. С.-
dc.date.accessioned2017-03-10T11:25:51Z-
dc.date.available2017-03-10T11:25:51Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationКрепак, А. С. Еволюція ринку зовнішньої реклами в Україні [Текст] / А. С. Крепак // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / голов. ред. М.М.Палінчак. – Ужгород : Видавничий дім "Гельветика", 2015. – Вип. 5. – С. 82–86. – Бібліогр.: с. 86 (6 назв). – Рез. укр., рос., англ.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/12361-
dc.description.abstractУ роботі автором проаналізовано сучасний стан розвитку зовнішньої реклами в Україні. Проведено розгляд впливу державного регулювання на сукупність рекламодавців та цінову політику в області надання у тимчасове використання земельних ділянок з державної комунальної власності. Здійснено аналіз структурного складу основних суб’єктів названого ринку, до яких віднесено рекламні агентства – власників рекламних конструкцій та рекламодавців як формувачів попиту на зовнішню рекламу. Визначено відмітні характеристики і значущі етапи становлення та розвитку національного ринку зовнішньої реклами. Ключові слова: зовнішня реклама, ринок зовнішньої реклами, індустріальний комітет зовнішньої реклами, вартість тисячі контактів, рекламні площини, формат рекламної площини.uk
dc.description.abstractIn the article author reviewed the current state of outdoor advertising development in Ukraine. The State influence on the advertisers and pricing policy in the outdoor advertising was reviewed. The main participant of outdoor advertising market such as advertising agencies and sponsors was analyzed. It has identified distinctive characteristics and significant stages of the previously mentioned market formation. Key words: outdoor advertising, outdoor advertising market, outdoor advertising-industrial committee, cost per thousand, advertising surface, format of advertising surface.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавничий дім "Гельветика"uk
dc.relation.ispartofseriesМіжнародні економічні відносини;-
dc.subjectзовнішня рекламаuk
dc.subjectринок зовнішньої рекламиuk
dc.subjectіндустріальний комітет зовнішньої рекламиuk
dc.subjectвартість тисячі контактівuk
dc.subjectрекламні площиниuk
dc.subjectформат рекламної площиниuk
dc.titleЕволюція ринку зовнішньої реклами в Україніuk
dc.title.alternativeEvolution of outdoor advertising market in Ukraineuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 5 - 2015

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ЕВОЛЮЦІЯ РИНКУ ЗОВНІШНЬОЇ РЕКЛАМИ В УКРАЇНІ.pdf341.47 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.