Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/12361
Назва: Еволюція ринку зовнішньої реклами в Україні
Інші назви: Evolution of outdoor advertising market in Ukraine
Автори: Крепак, А. С.
Ключові слова: зовнішня реклама, ринок зовнішньої реклами, індустріальний комітет зовнішньої реклами, вартість тисячі контактів, рекламні площини, формат рекламної площини
Дата публікації: 2015
Видавництво: Видавничий дім "Гельветика"
Бібліографічний опис: Крепак, А. С. Еволюція ринку зовнішньої реклами в Україні [Текст] / А. С. Крепак // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / голов. ред. М.М.Палінчак. – Ужгород : Видавничий дім "Гельветика", 2015. – Вип. 5. – С. 82–86. – Бібліогр.: с. 86 (6 назв). – Рез. укр., рос., англ.
Серія/номер: Міжнародні економічні відносини;
Короткий огляд (реферат): У роботі автором проаналізовано сучасний стан розвитку зовнішньої реклами в Україні. Проведено розгляд впливу державного регулювання на сукупність рекламодавців та цінову політику в області надання у тимчасове використання земельних ділянок з державної комунальної власності. Здійснено аналіз структурного складу основних суб’єктів названого ринку, до яких віднесено рекламні агентства – власників рекламних конструкцій та рекламодавців як формувачів попиту на зовнішню рекламу. Визначено відмітні характеристики і значущі етапи становлення та розвитку національного ринку зовнішньої реклами. Ключові слова: зовнішня реклама, ринок зовнішньої реклами, індустріальний комітет зовнішньої реклами, вартість тисячі контактів, рекламні площини, формат рекламної площини.
In the article author reviewed the current state of outdoor advertising development in Ukraine. The State influence on the advertisers and pricing policy in the outdoor advertising was reviewed. The main participant of outdoor advertising market such as advertising agencies and sponsors was analyzed. It has identified distinctive characteristics and significant stages of the previously mentioned market formation. Key words: outdoor advertising, outdoor advertising market, outdoor advertising-industrial committee, cost per thousand, advertising surface, format of advertising surface.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/12361
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 5 - 2015

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ЕВОЛЮЦІЯ РИНКУ ЗОВНІШНЬОЇ РЕКЛАМИ В УКРАЇНІ.pdf341.47 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.