Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/12361
Название: Еволюція ринку зовнішньої реклами в Україні
Другие названия: Evolution of outdoor advertising market in Ukraine
Авторы: Крепак, А. С.
Ключевые слова: зовнішня реклама, ринок зовнішньої реклами, індустріальний комітет зовнішньої реклами, вартість тисячі контактів, рекламні площини, формат рекламної площини
Дата публикации: 2015
Издательство: Видавничий дім "Гельветика"
Библиографическое описание: Крепак, А. С. Еволюція ринку зовнішньої реклами в Україні [Текст] / А. С. Крепак // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / голов. ред. М.М.Палінчак. – Ужгород : Видавничий дім "Гельветика", 2015. – Вип. 5. – С. 82–86. – Бібліогр.: с. 86 (6 назв). – Рез. укр., рос., англ.
Серия/номер: Міжнародні економічні відносини;
Краткий осмотр (реферат): У роботі автором проаналізовано сучасний стан розвитку зовнішньої реклами в Україні. Проведено розгляд впливу державного регулювання на сукупність рекламодавців та цінову політику в області надання у тимчасове використання земельних ділянок з державної комунальної власності. Здійснено аналіз структурного складу основних суб’єктів названого ринку, до яких віднесено рекламні агентства – власників рекламних конструкцій та рекламодавців як формувачів попиту на зовнішню рекламу. Визначено відмітні характеристики і значущі етапи становлення та розвитку національного ринку зовнішньої реклами. Ключові слова: зовнішня реклама, ринок зовнішньої реклами, індустріальний комітет зовнішньої реклами, вартість тисячі контактів, рекламні площини, формат рекламної площини.
In the article author reviewed the current state of outdoor advertising development in Ukraine. The State influence on the advertisers and pricing policy in the outdoor advertising was reviewed. The main participant of outdoor advertising market such as advertising agencies and sponsors was analyzed. It has identified distinctive characteristics and significant stages of the previously mentioned market formation. Key words: outdoor advertising, outdoor advertising market, outdoor advertising-industrial committee, cost per thousand, advertising surface, format of advertising surface.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/12361
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 5 - 2015

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ЕВОЛЮЦІЯ РИНКУ ЗОВНІШНЬОЇ РЕКЛАМИ В УКРАЇНІ.pdf341.47 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.