Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/12371
Название: Аналіз чинників, що впливають на рівень конкурентоспроможності підприємств ринку туристичних послуг
Другие названия: Analysis of factors that affect the level of enterprises` competitiveness of tourism market
Авторы: Солов’янчик, А. В.
Ключевые слова: конкурентоспроможність, ринок туристичних послуг, чинники впливу, фактори зовнішнього середовища, фактори внутрішнього середовища, конкурентоспроможність туристичного ринку
Дата публикации: 2015
Издательство: Видавничий дім "Гельветика"
Библиографическое описание: Солов’янчик, А. В. Аналіз чинників, що впливають на рівень конкурентоспроможності підприємств ринку туристичних послуг [Текст] / А. В. Солов’янчик // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / голов. ред. М.М.Палінчак. – Ужгород : Видавничий дім "Гельветика", 2015. – Вип. 5. – С. 130–133. – Бібліогр.: с. 133 (10 назв). – Рез. укр., рос., англ.
Серия/номер: Міжнародні економічні відносини;
Краткий осмотр (реферат): У роботі розглянуто традиційну класифікацію чинників впливу, яка виділяє фактори зовнішнього та внутрішнього середовища. У статті представлені різні підходи сучасників відносно даного питання. На базі вивченого матеріалу запропоновано власну класифікацію саме для ринку туристичних послуг. Доповнені групи чинників зовнішнього середовища, проаналізоване оточуюче мікросередовище туристичних підприємств за моделлю п’яти конкурентних сил за Портером. У процесі дослідження дійшли висновку, що на загальний рівень конкурентоспроможності підприємства впливає саме туристичний продукт, тому чинники, що впливають на конкурентоспроможність туристичного продукту, і складають основу факторів внутрішнього середовища. Ключові слова: конкурентоспроможність, ринок туристичних послуг, чинники впливу, фактори зовнішнього середовища, фактори внутрішнього середовища, конкурентоспроможність туристичного ринку
The article represents the traditional classification of factors that affect the level of enterprises’ competitiveness. There are two groups of factors external and internal environment. The article presenting different approaches of the different approaches of the given issue. On the basis of the material studied it offered its own classification for the tourist market. Supplemented group of environmental factors, analyzed microenvironment tourist enterprises using the model Porter five forces analysis. The study concluded that the overall level of competitiveness of enterprises affected is tourism product. Therefore, factors affecting the competitiveness of the tourism product, are the main factors of the internal environment. Key words: competitiveness, tourism market, impact factors, environmental factors, factory internal environment, competitiveness of the tourism market.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/12371
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 5 - 2015

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
АНАЛІЗ ЧИННИКІВ, ЩО ВПЛИВАЮТЬ.pdf332.68 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.