Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/12371
Назва: Аналіз чинників, що впливають на рівень конкурентоспроможності підприємств ринку туристичних послуг
Інші назви: Analysis of factors that affect the level of enterprises` competitiveness of tourism market
Автори: Солов’янчик, А. В.
Ключові слова: конкурентоспроможність, ринок туристичних послуг, чинники впливу, фактори зовнішнього середовища, фактори внутрішнього середовища, конкурентоспроможність туристичного ринку
Дата публікації: 2015
Видавництво: Видавничий дім "Гельветика"
Бібліографічний опис: Солов’янчик, А. В. Аналіз чинників, що впливають на рівень конкурентоспроможності підприємств ринку туристичних послуг [Текст] / А. В. Солов’янчик // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / голов. ред. М.М.Палінчак. – Ужгород : Видавничий дім "Гельветика", 2015. – Вип. 5. – С. 130–133. – Бібліогр.: с. 133 (10 назв). – Рез. укр., рос., англ.
Серія/номер: Міжнародні економічні відносини;
Короткий огляд (реферат): У роботі розглянуто традиційну класифікацію чинників впливу, яка виділяє фактори зовнішнього та внутрішнього середовища. У статті представлені різні підходи сучасників відносно даного питання. На базі вивченого матеріалу запропоновано власну класифікацію саме для ринку туристичних послуг. Доповнені групи чинників зовнішнього середовища, проаналізоване оточуюче мікросередовище туристичних підприємств за моделлю п’яти конкурентних сил за Портером. У процесі дослідження дійшли висновку, що на загальний рівень конкурентоспроможності підприємства впливає саме туристичний продукт, тому чинники, що впливають на конкурентоспроможність туристичного продукту, і складають основу факторів внутрішнього середовища. Ключові слова: конкурентоспроможність, ринок туристичних послуг, чинники впливу, фактори зовнішнього середовища, фактори внутрішнього середовища, конкурентоспроможність туристичного ринку
The article represents the traditional classification of factors that affect the level of enterprises’ competitiveness. There are two groups of factors external and internal environment. The article presenting different approaches of the different approaches of the given issue. On the basis of the material studied it offered its own classification for the tourist market. Supplemented group of environmental factors, analyzed microenvironment tourist enterprises using the model Porter five forces analysis. The study concluded that the overall level of competitiveness of enterprises affected is tourism product. Therefore, factors affecting the competitiveness of the tourism product, are the main factors of the internal environment. Key words: competitiveness, tourism market, impact factors, environmental factors, factory internal environment, competitiveness of the tourism market.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/12371
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 5 - 2015

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
АНАЛІЗ ЧИННИКІВ, ЩО ВПЛИВАЮТЬ.pdf332.68 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.