Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/12462
Title: Забезпечення конкурентної стратегії підприємства та підходи до її вивчення
Other Titles: Providing competitive strategy and approaches to its study
Authors: Бортнік, С. М.
Маленицький, Д. С.
Keywords: конкурентоспроможність, конкурентна стратегія, конкурентні переваги, фактори конкурентоспроможності, стратегія розвитку підприємства
Issue Date: 2016
Publisher: Видавничий дім "Гельветика"
Citation: Бортнік, С. М. Забезпечення конкурентної стратегії підприємства та підходи до її вивчення [Текст] / С. М. Бортнік, Д. С. Маленицький // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / голов. ред. М.М. Палінчак. – Ужгород : Видавничий дім «Гельветика», 2016. – Вип. 7 Ч. 1. – С. 40–44. – Бібліогр.: с. 43 (7 назв).
Series/Report no.: Міжнародні економічні відносини та світове господарство;
Abstract: Стаття присвячена дослідженню конкурентної стратегії та конкурентоспроможності підприємства. Проаналізовано різні підходи до вивчення та визначення конкурентної стратегії та конкурентоспроможності. Розглянуто доцільність використання кожного підходу. Сформовано основні завдання конкурентної стратегії та розглянуто її види. Надано рекомендації щодо розробки конкурентної стратегії та забезпечення конкурентоспроможності підприємства. Обґрунтовано актуальність дослідження та необхідність забезпечення конкурентної стратегії розвитку підприємства в сучасних умовах. Ключові слова: конкурентоспроможність, конкурентна стратегія, конкурентні переваги, фактори конкурентоспроможності, стратегія розвитку підприємства.
The article investigates the competitive strategy and competitiveness. The article analyzes different approaches to the study and definition of competitive strategy and competitiveness. We consider the feasibility of using each approach. The basic objectives of competitive strategy and reviewed its species. The recommendations on the development of competitive strategy and competitiveness of the company. The urgency of research and the need to ensure competitive strategy of enterprise in modern conditions. Key words: competitiveness, competitive strategy, competitive advantages, competitive factors, strategy of the enterprise.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/12462
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 7 Частина 1 - 2016



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.