Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/12462
Название: Забезпечення конкурентної стратегії підприємства та підходи до її вивчення
Другие названия: Providing competitive strategy and approaches to its study
Авторы: Бортнік, С. М.
Маленицький, Д. С.
Ключевые слова: конкурентоспроможність, конкурентна стратегія, конкурентні переваги, фактори конкурентоспроможності, стратегія розвитку підприємства
Дата публикации: 2016
Издательство: Видавничий дім "Гельветика"
Библиографическое описание: Бортнік, С. М. Забезпечення конкурентної стратегії підприємства та підходи до її вивчення [Текст] / С. М. Бортнік, Д. С. Маленицький // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / голов. ред. М.М. Палінчак. – Ужгород : Видавничий дім «Гельветика», 2016. – Вип. 7 Ч. 1. – С. 40–44. – Бібліогр.: с. 43 (7 назв).
Серия/номер: Міжнародні економічні відносини та світове господарство;
Краткий осмотр (реферат): Стаття присвячена дослідженню конкурентної стратегії та конкурентоспроможності підприємства. Проаналізовано різні підходи до вивчення та визначення конкурентної стратегії та конкурентоспроможності. Розглянуто доцільність використання кожного підходу. Сформовано основні завдання конкурентної стратегії та розглянуто її види. Надано рекомендації щодо розробки конкурентної стратегії та забезпечення конкурентоспроможності підприємства. Обґрунтовано актуальність дослідження та необхідність забезпечення конкурентної стратегії розвитку підприємства в сучасних умовах. Ключові слова: конкурентоспроможність, конкурентна стратегія, конкурентні переваги, фактори конкурентоспроможності, стратегія розвитку підприємства.
The article investigates the competitive strategy and competitiveness. The article analyzes different approaches to the study and definition of competitive strategy and competitiveness. We consider the feasibility of using each approach. The basic objectives of competitive strategy and reviewed its species. The recommendations on the development of competitive strategy and competitiveness of the company. The urgency of research and the need to ensure competitive strategy of enterprise in modern conditions. Key words: competitiveness, competitive strategy, competitive advantages, competitive factors, strategy of the enterprise.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/12462
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 7 Частина 1 - 2016



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.