Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/12481
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВальтер, А. О.-
dc.date.accessioned2017-03-16T12:53:27Z-
dc.date.available2017-03-16T12:53:27Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationВальтер, А. О. Маркетингові дослідження та оцінення поведінки споживачів на ринку м’ясопереробної продукції Херсонської області [Текст] / А. О. Вальтер // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / голов. ред. М.М. Палінчак. – Ужгород : Видавничий дім «Гельветика», 2016. – Вип. 7 Ч. 1. – С. 60–64. – Бібліогр.: с. 64 (9 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/12481-
dc.description.abstractУ статті визначено напрями маркетингових досліджень та оцінено поведінку споживачів на ринку м’ясопереробної продукції Херсонської області. Наведено результати проведеного маркетингового дослідження для виявлення можливості виробників м’ясопереробної продукції зайняти конкурентні позиції на ринку. Визначено структуру споживання м’ясопереробної продукції на регіональному ринку. Ключові слова: маркетингові дослідження, споживачі, м’ясопереробна продукція, купівельні переваги, торговельні марки.uk
dc.description.abstractThe article identifies areas of marketing research and evaluated consumer behavior in the market of meat production in Kherson region. The results of the conducted market research to identify opportunities for producers of meat products to take the competitive position in the market. The structure of consumption of meat products in the regional market. Key words: marketing research, consumers, meat processing products, consumer preferences, trademarks.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавничий дім "Гельветика"uk
dc.relation.ispartofseriesМіжнародні економічні відносини та світове господарство;-
dc.subjectмаркетингові дослідженняuk
dc.subjectспоживачіuk
dc.subjectм’ясопереробна продукціяuk
dc.subjectкупівельні перевагиuk
dc.subjectторговельні маркиuk
dc.titleМаркетингові дослідження та оцінення поведінки споживачів на ринку м’ясопереробної продукції Херсонської областіuk
dc.title.alternativeMarketing researches and assessment of consumer behavior on the Kherson’s meat-products marketuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 7 Частина 1 - 2016

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ ТА ОЦІНЕННЯ ПОВЕДІНКИ СПОЖИВАЧІВ.pdf409.37 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.