Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/12481
Назва: Маркетингові дослідження та оцінення поведінки споживачів на ринку м’ясопереробної продукції Херсонської області
Інші назви: Marketing researches and assessment of consumer behavior on the Kherson’s meat-products market
Автори: Вальтер, А. О.
Ключові слова: маркетингові дослідження, споживачі, м’ясопереробна продукція, купівельні переваги, торговельні марки
Дата публікації: 2016
Видавництво: Видавничий дім "Гельветика"
Бібліографічний опис: Вальтер, А. О. Маркетингові дослідження та оцінення поведінки споживачів на ринку м’ясопереробної продукції Херсонської області [Текст] / А. О. Вальтер // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / голов. ред. М.М. Палінчак. – Ужгород : Видавничий дім «Гельветика», 2016. – Вип. 7 Ч. 1. – С. 60–64. – Бібліогр.: с. 64 (9 назв).
Серія/номер: Міжнародні економічні відносини та світове господарство;
Короткий огляд (реферат): У статті визначено напрями маркетингових досліджень та оцінено поведінку споживачів на ринку м’ясопереробної продукції Херсонської області. Наведено результати проведеного маркетингового дослідження для виявлення можливості виробників м’ясопереробної продукції зайняти конкурентні позиції на ринку. Визначено структуру споживання м’ясопереробної продукції на регіональному ринку. Ключові слова: маркетингові дослідження, споживачі, м’ясопереробна продукція, купівельні переваги, торговельні марки.
The article identifies areas of marketing research and evaluated consumer behavior in the market of meat production in Kherson region. The results of the conducted market research to identify opportunities for producers of meat products to take the competitive position in the market. The structure of consumption of meat products in the regional market. Key words: marketing research, consumers, meat processing products, consumer preferences, trademarks.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/12481
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 7 Частина 1 - 2016

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ ТА ОЦІНЕННЯ ПОВЕДІНКИ СПОЖИВАЧІВ.pdf409.37 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.