Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/12481
Название: Маркетингові дослідження та оцінення поведінки споживачів на ринку м’ясопереробної продукції Херсонської області
Другие названия: Marketing researches and assessment of consumer behavior on the Kherson’s meat-products market
Авторы: Вальтер, А. О.
Ключевые слова: маркетингові дослідження, споживачі, м’ясопереробна продукція, купівельні переваги, торговельні марки
Дата публикации: 2016
Издательство: Видавничий дім "Гельветика"
Библиографическое описание: Вальтер, А. О. Маркетингові дослідження та оцінення поведінки споживачів на ринку м’ясопереробної продукції Херсонської області [Текст] / А. О. Вальтер // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / голов. ред. М.М. Палінчак. – Ужгород : Видавничий дім «Гельветика», 2016. – Вип. 7 Ч. 1. – С. 60–64. – Бібліогр.: с. 64 (9 назв).
Серия/номер: Міжнародні економічні відносини та світове господарство;
Краткий осмотр (реферат): У статті визначено напрями маркетингових досліджень та оцінено поведінку споживачів на ринку м’ясопереробної продукції Херсонської області. Наведено результати проведеного маркетингового дослідження для виявлення можливості виробників м’ясопереробної продукції зайняти конкурентні позиції на ринку. Визначено структуру споживання м’ясопереробної продукції на регіональному ринку. Ключові слова: маркетингові дослідження, споживачі, м’ясопереробна продукція, купівельні переваги, торговельні марки.
The article identifies areas of marketing research and evaluated consumer behavior in the market of meat production in Kherson region. The results of the conducted market research to identify opportunities for producers of meat products to take the competitive position in the market. The structure of consumption of meat products in the regional market. Key words: marketing research, consumers, meat processing products, consumer preferences, trademarks.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/12481
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 7 Частина 1 - 2016

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ ТА ОЦІНЕННЯ ПОВЕДІНКИ СПОЖИВАЧІВ.pdf409.37 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.