Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/12792
Title: | Особливості формування бізнес-культури будівельних підприємств |
Other Titles: | Features of formation of business culture construction enterprises |
Authors: | Радамовська, І. В. |
Keywords: | культура, бізнес-культура, моделі бізнес-культур, моральні норми, цінності, переконання |
Issue Date: | 2015 |
Publisher: | Видавничий дім "Гельветика" |
Citation: | Радамовська, І. В. Особливості формування бізнес-культури будівельних підприємств [Текст] / І. В. Радамовська // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / голов. ред. М.М. Палінчак. – Ужгород : Видавничий дім «Гельветика», 2015. – Вип. 4. – С. 125–128. – Бібліогр.: с. 128 (10 назв). |
Series/Report no.: | Міжнародні економічні відносини та світове господарство; |
Abstract: | Стаття присвячена вивченню особливостей формування бізнес-культури будівельних підприємств, що
обумовлено винятковою роллю, яку відіграє бізнес-культура у забезпеченні конкурентоспроможності сучасного підприємства та стійкості його функціонування. Досліджено сутність поняття «культура» як складної багатоаспектної категорії. Надано трактування терміна «бізнес-культура» та вивчено її основні складові. Встановлено, що бізнес-культура
безпосередньо впливає на результати бізнесу, досягнення мети його функціонування. Вивчено різні моделі бізнес-культур та ідентифіковано типи бізнес-культур, притаманні будівельним підприємствам. Розглянуто процес формування
бізнес-культури будівельних підприємств.
Ключові слова: культура, бізнес-культура, моделі бізнес-культур, моральні норми, цінності, переконання. The article is devoted to studying the features of formation construction companies’ business culture, due to the exceptional role played by the business culture to ensure competitiveness and sustainability of modern enterprise functioning. The essence of the concept of «culture» as a complex multidimensional category was explored. The business culture directly affects on the business results of enterprises, achieving the goal of their operation. Different models of business cultures were studied and the types of business cultures inherent in construction companies were identified. The process of creating business culture in construction companies was explored. Key words: culture, business culture, model of business culture, moral norms, values and beliefs. |
Type: | Text |
Publication type: | Стаття |
URI: | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/12792 |
Appears in Collections: | Науковий вісник УжНУ Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 4 - 2015 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ БІЗНЕС-КУЛЬТУРИ.pdf | 370.21 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.