Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/12853
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПавленко, І. І.-
dc.contributor.authorДашевська, Т. Ш.-
dc.date.accessioned2017-04-07T07:47:25Z-
dc.date.available2017-04-07T07:47:25Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationПавленко, І. І. Поняття та суть маркетингу в діяльності підприємств [Текст] / І. І. Павленко, Т. Ш. Дашевська // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Cерія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / голов. ред. М.М. Палінчак. – Ужгород : Видавничий дім «Гельветика», 2015. – Вип. 3. – С. 92–94. – Бібліогр.: с. 94 (10 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/12853-
dc.description.abstractУ статті проведено огляд розвитку поняття «маркетинг». Систематизовано і згруповано типи відносин до поняття «маркетинг» різних учених – світових і вітчизняних. Наведено етапи розвитку маркетингу. Виділено основні понятійні групи. Наведено авторське розуміння терміна «маркетинг». Ключові слова: маркетинг, дослідження, огляд авторів, групування понять, етапи розвитку.uk
dc.description.abstractThe article gives an overview of the development of the concept of «marketing». It is systematized and grouped types of relationship to the concept of different scientists «marketing» – international and Ukrainian. It’s presented marketing stages. Article highlights the main conceptual group. It’s given the author’s understanding of the term «marketing». Key words: marketing, research, review writers, group concept, stages of development.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавничий дім "Гельветика"uk
dc.relation.ispartofseriesМіжнародні економічні відносини та світове господарство;-
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectдослідженняuk
dc.subjectогляд авторівuk
dc.subjectгрупування понятьuk
dc.subjectетапи розвиткуuk
dc.titleПоняття та суть маркетингу в діяльності підприємствuk
dc.title.alternativeConcept and essence of marketing activity of the enterprisesuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 3 - 2015



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.