Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/12853
Название: Поняття та суть маркетингу в діяльності підприємств
Другие названия: Concept and essence of marketing activity of the enterprises
Авторы: Павленко, І. І.
Дашевська, Т. Ш.
Ключевые слова: маркетинг, дослідження, огляд авторів, групування понять, етапи розвитку
Дата публикации: 2015
Издательство: Видавничий дім "Гельветика"
Библиографическое описание: Павленко, І. І. Поняття та суть маркетингу в діяльності підприємств [Текст] / І. І. Павленко, Т. Ш. Дашевська // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Cерія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / голов. ред. М.М. Палінчак. – Ужгород : Видавничий дім «Гельветика», 2015. – Вип. 3. – С. 92–94. – Бібліогр.: с. 94 (10 назв).
Серия/номер: Міжнародні економічні відносини та світове господарство;
Краткий осмотр (реферат): У статті проведено огляд розвитку поняття «маркетинг». Систематизовано і згруповано типи відносин до поняття «маркетинг» різних учених – світових і вітчизняних. Наведено етапи розвитку маркетингу. Виділено основні понятійні групи. Наведено авторське розуміння терміна «маркетинг». Ключові слова: маркетинг, дослідження, огляд авторів, групування понять, етапи розвитку.
The article gives an overview of the development of the concept of «marketing». It is systematized and grouped types of relationship to the concept of different scientists «marketing» – international and Ukrainian. It’s presented marketing stages. Article highlights the main conceptual group. It’s given the author’s understanding of the term «marketing». Key words: marketing, research, review writers, group concept, stages of development.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/12853
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 3 - 2015

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ПОНЯТТЯ ТА СУТЬ МАРКЕТИНГУ В ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ.pdf367.65 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.