Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/12853
Назва: Поняття та суть маркетингу в діяльності підприємств
Інші назви: Concept and essence of marketing activity of the enterprises
Автори: Павленко, І. І.
Дашевська, Т. Ш.
Ключові слова: маркетинг, дослідження, огляд авторів, групування понять, етапи розвитку
Дата публікації: 2015
Видавництво: Видавничий дім "Гельветика"
Бібліографічний опис: Павленко, І. І. Поняття та суть маркетингу в діяльності підприємств [Текст] / І. І. Павленко, Т. Ш. Дашевська // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Cерія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / голов. ред. М.М. Палінчак. – Ужгород : Видавничий дім «Гельветика», 2015. – Вип. 3. – С. 92–94. – Бібліогр.: с. 94 (10 назв).
Серія/номер: Міжнародні економічні відносини та світове господарство;
Короткий огляд (реферат): У статті проведено огляд розвитку поняття «маркетинг». Систематизовано і згруповано типи відносин до поняття «маркетинг» різних учених – світових і вітчизняних. Наведено етапи розвитку маркетингу. Виділено основні понятійні групи. Наведено авторське розуміння терміна «маркетинг». Ключові слова: маркетинг, дослідження, огляд авторів, групування понять, етапи розвитку.
The article gives an overview of the development of the concept of «marketing». It is systematized and grouped types of relationship to the concept of different scientists «marketing» – international and Ukrainian. It’s presented marketing stages. Article highlights the main conceptual group. It’s given the author’s understanding of the term «marketing». Key words: marketing, research, review writers, group concept, stages of development.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/12853
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 3 - 2015

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ПОНЯТТЯ ТА СУТЬ МАРКЕТИНГУ В ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ.pdf367.65 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.