Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/12853
Title: Поняття та суть маркетингу в діяльності підприємств
Other Titles: Concept and essence of marketing activity of the enterprises
Authors: Павленко, І. І.
Дашевська, Т. Ш.
Keywords: маркетинг, дослідження, огляд авторів, групування понять, етапи розвитку
Issue Date: 2015
Publisher: Видавничий дім "Гельветика"
Citation: Павленко, І. І. Поняття та суть маркетингу в діяльності підприємств [Текст] / І. І. Павленко, Т. Ш. Дашевська // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Cерія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / голов. ред. М.М. Палінчак. – Ужгород : Видавничий дім «Гельветика», 2015. – Вип. 3. – С. 92–94. – Бібліогр.: с. 94 (10 назв).
Series/Report no.: Міжнародні економічні відносини та світове господарство;
Abstract: У статті проведено огляд розвитку поняття «маркетинг». Систематизовано і згруповано типи відносин до поняття «маркетинг» різних учених – світових і вітчизняних. Наведено етапи розвитку маркетингу. Виділено основні понятійні групи. Наведено авторське розуміння терміна «маркетинг». Ключові слова: маркетинг, дослідження, огляд авторів, групування понять, етапи розвитку.
The article gives an overview of the development of the concept of «marketing». It is systematized and grouped types of relationship to the concept of different scientists «marketing» – international and Ukrainian. It’s presented marketing stages. Article highlights the main conceptual group. It’s given the author’s understanding of the term «marketing». Key words: marketing, research, review writers, group concept, stages of development.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/12853
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 3 - 2015



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.