Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/12861
Title: | Особливості маркетинг-менеджменту організації в умовах розширення зовнішньоекономічної діяльності |
Other Titles: | The specialties of marketing management of organization in condition of expansion foreign economic activity |
Authors: | Євтушенко, Г. В. Васильєва, М. С. |
Keywords: | біологічно активні добавки, зовнішньоекономічна діяльність, лікарські засоби, маркетинг-менеджмент |
Issue Date: | 2015 |
Publisher: | Видавничий дім "Гельветика" |
Citation: | Євтушенко, Г. В. Особливості маркетинг-менеджменту організації в умовах розширення зовнішньоекономічної діяльності [Текст] / Г. В. Євтушенко, М. С. Васильєва // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Cерія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / голов. ред. М.М. Палінчак. – Ужгород : Видавничий дім «Гельветика», 2015. – Вип. 3. – С. 125–131. – Бібліогр.: с. 130–131 (15 назв). |
Series/Report no.: | Міжнародні економічні відносини та світове господарство; |
Abstract: | У роботі надано обґрунтування та розробку механізмів маркетинг-менеджменту організації в умовах
розширення зовнішньоекономічної діяльності. Це дозволяє підвищити її ефективність та конкурентоспроможність на
зовнішніх ринках. Стаття досліджує причини маркетингового управління, яке являє собою систему маркетингової концепції, визначає його цілі і функції, роль і місце бізнес-підприємств. Використання маркетингового управління до-
зволяє підприємцям краще адаптуватися до мінливих умов внутрішнього і зовнішнього середовищ і забезпечувати
стратегічний розвиток компанії.
Ключові слова: біологічно активні добавки, зовнішньоекономічна діяльність, лікарські засоби, маркетинг-менеджмент. The paper provided study and develops mechanisms for marketing management organization in the development of foreign economic activity. It can increase its efficiency and competitiveness in foreign markets. The article explores the reasons of marketing management, which is a system of marketing concept, defines its objectives and functions, role and place of business enterprises. Use marketing management allows entrepreneurs to better adapt to the changing internal and external environment and ensure the strategic development of the company. Key words: dietary supplements, foreign trade, pharmaceuticals, marketing management. |
Type: | Text |
Publication type: | Стаття |
URI: | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/12861 |
Appears in Collections: | Науковий вісник УжНУ Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 3 - 2015 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ОСОБЛИВОСТІ МАРКЕТИНГ-МЕНЕДЖМЕНТУ ОРГАНІЗАЦІЇ.pdf | 1.29 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.