Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/12870
Назва: Маркетингове обґрунтування підготовки нової продукції машинобудівного підприємства
Інші назви: Marketing justification of the preparation of new engineering company’s production
Автори: Золотарьов, С. В.
Ключові слова: нова продукція, маркетингове обґрунтування, товарний асортимент, товарна стратегія, маркетингові дослідження
Дата публікації: 2015
Видавництво: Видавничий дім "Гельветика"
Бібліографічний опис: Золотарьов, С. В. Маркетингове обґрунтування підготовки нової продукції машинобудівного підприємства [Текст] / С. В. Золотарьов // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Cерія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / голов. ред. М.М. Палінчак. – Ужгород : Видавничий дім «Гельветика», 2015. – Вип. 3. – С. 144–148. – Бібліогр.: с. 148 (15 назв).
Серія/номер: Міжнародні економічні відносини та світове господарство;
Короткий огляд (реферат): В роботі узагальнено підходи щодо формування політики зміни товарного асортименту підприємства. Розглянуто фактори та критерії обґрунтування вибору варіантів упровадження нового товару у виробництво. Визначено зміст та особливості етапів процесу обґрунтування управлінських рішень у сфері маркетингу нового продукту. Узагальнено маркетингові підходи до визначення послідовності розробки й виводу нового продукту на ринок. Обґрунтовано доцільність формування інтегрованого комплексу стратегічного контролю та оцінювання ефективності заходів з підготовки нової продукції. Ключові слова: нова продукція, маркетингове обґрунтування, товарний асортимент, товарна стратегія, маркетингові дослідження.
Generalized approaches to policy changes in product lines of the company. It’s considered factors and criteria of introducing justification variants in a new product production. It is determined content and features of management decisions process stages in marketing of a new product. Overview marketing approaches to sequencing of development and new products output to market. It’s grounded the necessity of forming an integrated set of strategic monitoring and evaluating of measures effectiveness in a new products preparation. Key words: new products, marketing studies, product portfolio, product strategy, marketing research.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/12870
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 3 - 2015



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.