Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/12904
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБрітченко, Ігор Геннадійович-
dc.contributor.authorСмерічевський, Сергій Францович-
dc.contributor.authorСібрук, Віктор Леонідович-
dc.date.accessioned2017-04-07T21:26:37Z-
dc.date.available2017-04-07T21:26:37Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationБрітченко І.Г. Роль місця продажу у формуванні інструментарію маркетингових комунікацій компанії / Смеричевський С.Ф., Брітченко І.Г., Сібрук В.Л. // Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Національні особливості і світові тенденції управління та адміністрування на макро-, мезо- і мікрорівнях економіки", м. Дніпро, 17-18 березня 2017 р. - Дніпро: ПДАБА, 2017. - Ч. ІІ. - С. 84-87.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/12904-
dc.language.isoukuk
dc.publisherДніпро: ПДАБАuk
dc.relation.ispartofseriesУДК 338.24(063);ББК 65.050я43-
dc.subjectМаркетинг територійuk
dc.subjectтрансформаційні процесиuk
dc.subjectрегіональний маркетингuk
dc.subjectбрендінг територійuk
dc.subjectмаркетинг місцьuk
dc.titleРоль місця продажу у формуванні інструментарію маркетингових комунікацій компаніїuk
dc.title.alternativeРоль місця продажу у формуванні інструментарію маркетингових комунікацій компаніїuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри фінансів і банківської справи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
pdaba_17-18 березня_ч. 2.pdf2.02 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.