Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/12904
Название: Роль місця продажу у формуванні інструментарію маркетингових комунікацій компанії
Другие названия: Роль місця продажу у формуванні інструментарію маркетингових комунікацій компанії
Авторы: Брітченко, Ігор Геннадійович
Смерічевський, Сергій Францович
Сібрук, Віктор Леонідович
Ключевые слова: Маркетинг територій, трансформаційні процеси, регіональний маркетинг, брендінг територій, маркетинг місць
Дата публикации: 2017
Издательство: Дніпро: ПДАБА
Библиографическое описание: Брітченко І.Г. Роль місця продажу у формуванні інструментарію маркетингових комунікацій компанії / Смеричевський С.Ф., Брітченко І.Г., Сібрук В.Л. // Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Національні особливості і світові тенденції управління та адміністрування на макро-, мезо- і мікрорівнях економіки", м. Дніпро, 17-18 березня 2017 р. - Дніпро: ПДАБА, 2017. - Ч. ІІ. - С. 84-87.
Серия/номер: УДК 338.24(063);ББК 65.050я43
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/12904
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри фінансів і банківської справи

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
pdaba_17-18 березня_ч. 2.pdf2.02 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.