Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/12904
Title: Роль місця продажу у формуванні інструментарію маркетингових комунікацій компанії
Other Titles: Роль місця продажу у формуванні інструментарію маркетингових комунікацій компанії
Authors: Брітченко, Ігор Геннадійович
Смерічевський, Сергій Францович
Сібрук, Віктор Леонідович
Keywords: Маркетинг територій, трансформаційні процеси, регіональний маркетинг, брендінг територій, маркетинг місць
Issue Date: 2017
Publisher: Дніпро: ПДАБА
Citation: Брітченко І.Г. Роль місця продажу у формуванні інструментарію маркетингових комунікацій компанії / Смеричевський С.Ф., Брітченко І.Г., Сібрук В.Л. // Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Національні особливості і світові тенденції управління та адміністрування на макро-, мезо- і мікрорівнях економіки", м. Дніпро, 17-18 березня 2017 р. - Дніпро: ПДАБА, 2017. - Ч. ІІ. - С. 84-87.
Series/Report no.: УДК 338.24(063);ББК 65.050я43
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/12904
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри фінансів і банківської справи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
pdaba_17-18 березня_ч. 2.pdf2.02 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.