Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/12904
Назва: Роль місця продажу у формуванні інструментарію маркетингових комунікацій компанії
Інші назви: Роль місця продажу у формуванні інструментарію маркетингових комунікацій компанії
Автори: Брітченко, Ігор Геннадійович
Смерічевський, Сергій Францович
Сібрук, Віктор Леонідович
Ключові слова: Маркетинг територій, трансформаційні процеси, регіональний маркетинг, брендінг територій, маркетинг місць
Дата публікації: 2017
Видавництво: Дніпро: ПДАБА
Бібліографічний опис: Брітченко І.Г. Роль місця продажу у формуванні інструментарію маркетингових комунікацій компанії / Смеричевський С.Ф., Брітченко І.Г., Сібрук В.Л. // Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Національні особливості і світові тенденції управління та адміністрування на макро-, мезо- і мікрорівнях економіки", м. Дніпро, 17-18 березня 2017 р. - Дніпро: ПДАБА, 2017. - Ч. ІІ. - С. 84-87.
Серія/номер: УДК 338.24(063);ББК 65.050я43
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/12904
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри фінансів і банківської справи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
pdaba_17-18 березня_ч. 2.pdf2.02 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.